Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rocky_is_top schreef:ze rijd met slof omdat het paard niet reageert op haar hand en ze hem niet door de hals krijgt en hij geen stelling neemt.

Of zie ik het nou verkeerd? knolliegirl schreef:heb je nu alleen een slof waar je mee rijd , dus zonder teugels of hoe moet ik het zien..
Rocky_is_top schreef:ze had de teugel er een keer afgehaald maar normaal rijd ze zonder slof... en met normale teugels
Focussed schreef:knolliegirl schreef:heb je nu alleen een slof waar je mee rijd , dus zonder teugels of hoe moet ik het zien..
Dat dacht ik dus ookal.
De TS zegt dat de pony niet op de hand reageert/geen stelling neemt e.d.
Mij is altijd verteld dat je daar les voor neemt, als iets niet meer fijn gaat in het rijden. Om meteen énkel met slof te rijden vind ik wel een erg onvriendelijke stap tegenover het paard. Ik vind de ruiter persoonlijk ook nog iets te onervaren om met slof te rijden (kan misschien aan mij liggen...)
Citaat:dat ligt aan jou en als ze het vraagt in de les word ze niet geholpen.

Citaat:De TS zegt dat de pony niet op de hand reageert/geen stelling neemt e.d.
Mij is altijd verteld dat je daar les voor neemt, als iets niet meer fijn gaat in het rijden. Om meteen énkel met slof te rijden vind ik wel een erg onvriendelijke stap tegenover het paard. Ik vind de ruiter persoonlijk ook nog iets te onervaren om met slof te rijden (kan misschien aan mij liggen...)
Maar10e schreef:misschien rijd ze in een manegeles?