Ik heb een paar daagjes terug weer eens lekker gereden. Ik had besloten maar eens lekker op het grote veld te gaan rijden, (naast ons). maar voor de zekerheid toch maar een slofje eraan, aangezien ze daar nog wel eens wat sterk kan worden. Heb hem niet eens nodig gehad. Ze liep echt lekker voor haar doen, 't gaat de goede kant op! Toen kwamen mams en dr nieuwe man langsgewandeld met onze 2 hondjes. Stiefpaps heeft een nieuwe digi gekocht, en had die bij!
Zoals sommige van jullie misschien al weten, hebben wij van de winter een stopje gehad. In die tijd heeft Splendeurtje haar buikje goed volgegeten, en dr mag echt nog wel wat af!
Eigen commentaar:
-Vooral, mijn handen, als dat goed zou zijn was het plaatje al een stuk beter
-Achterhand er meer onder, zijn we al mee bezig
-benen stilhouden & onderbenen meer naar achter!
-hakken uitdrukken
-tenen naar binnen
Puntje waar ik trots op ben
Ik zoek niet meer constant geld op de grond, kan nu tenminste voor me uit kijken!
Hier de foto's! (staan ongeveer op volgorde, de eerste foto's zijn iig nog van in het begin)
1. Spannend, zo'n roze Ici Paris XL tas voor je neus! Vrolijke foto vind ik!
2.Even wat protest, hierna kwam het knikje waar ik op wachtte..

3.Halthouden gaat tegenwoordig steeds vaker vierkant tot bijna vierkant, pluspuntje! alleen die handen weer, niet van mij hoor..

4. Achterhand er meer onder, hakken uitdrukken, tenen naar binnen en handen hoog!

5. Ik vertelde eerder dus al dat ze onze hondjes bij hadden. Die je op deze foto ziet is de jongste, hij rende alleen achteraan, vindt zichzelf stoer ofzo, Splendeur negeerde hem maar. Hond was wel moe toen ie thuis kwam, heeft een kwartier rondjes achteraan gerend..
Verder vind ik het best een fijn beeld geven. Hierna een pasje wegrijden.
6.Pasje wegrijden, ook een al wat verbeterd puntje, normaal zag je geen verschil met gewoon draven. Mijn handen weer, had haar meer ruimte mogen geven.

7. Lekker galopje, alleen mijn armen veel te gespannen en mijn handen weer!

8.Tot slot nog een lekker zonnig drafje!

Een berichtje zou erg leuk zijn!
Commentaar kunnen we alleen maar van leren, wel zo fijn als je het even wil onderbouwen!
Bedankt voor het kijken!

ga zo door!
soms is een slofje gewoon een extra zekerheidje
)
haha.