sprookjeshengst at ehm...''freestyle''

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

sprookjeshengst at ehm...''freestyle''

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 14:10

Jep, Nu Explo's cariere als recreatiepony écht begonnen is, kunnen we nieuwe dingen proberen. Ben er gisteren voor het eerst eens in de weide opgesprongen, en hij luisterde toen verbazingwekkend goed. Dus ik dacht vandaag; 'nog eens!' Heerlijk zo rijden, al knijpt ie er af en toe nog tussen uit maar heb hem tot nog toe steeds weer stil gekregen Haha! Hij is echt super braaf, alleen af en toe 'hoort' ie een 'hoo'tje niet *LOL*
Sorry voor onduidelijke foto's, komen van een filmpje af, het filmpje zalk vanavond thuis uploaden!

Afbeelding
was al in galop, ik was heel even mijn evenwicht kwijt. Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
2 foto's dicht op elkaar, zie miji dan met zo'n *hij doet et!* smile Haha! En Ex kijkt eens rond als een échte hengst Haha!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
deze twee vind ik leuk! Haha!
edit, nog hoofdfoto'tjes:
Afbeelding
wat ben je van plan baas?
Afbeelding
knap wezen! Lovers
Ik hoop dat het hier mag blijven staan, want we hebben gewoon gewerkt zoals we ook met zadel zouden doen Lachen alleen meer basis werk (alsin; halthouden en overgangen zodat hij de rem leert kennen)
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 14-06-07 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Annash
Blogger

Re: sprookjeshengst at ehm...''freestyle''

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 14:15

Hahaha gut Kath, die Ex he!
Staat hem goed trouwens, over een paar maandjes als een echte penny over de wei scheuren? *LOL*

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 14:17

Oh explosion neemt je ook al niet meer serieus kath Ach gut Zo zijn tong uit durven steken Nagelbijten / Gniffelen

Maar ehm, zou je dat nu wel doen met een hengst? En zo zonder cap? Voor je het weet zit je er net zo bij als ik nu hoor Knipoog
Bwahaha, sorry kon het niet laten Nagelbijten / Gniffelen
Geweldig dat vertrouwen dat jullie in elkaar hebben. Je kan er trots op wezen. Vooral de laatste 2 vind ik erg leuk! Nog even en je gallopeerd zo met hem door het bos.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 14:19

kanp zeg Tong uitsteken Zonder zadel/hoofdstel rijden Clown
Mijn pony kan dat dus echt NIET Tong uitsteken
Succes verder Knipoog

o0o_Jade_o0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 15:32

Ziet er echt super uit! Ik baal er echt van dat de foto's niet scherper zijn :'(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 15:34

WiskyBokjes schreef:

Of kan jij het misschien niet of kan jij hem misschien niet goed beleren op deze manier... ??

Haha hij loopt echt behoorlijk netjes ermee zeg, ziet er stoer uit hoor Haha!

Amondi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 15:37

hee daar heb je nog zo iemand geweldig
rijdt heerlijk he Knipoog
voelt echt alsof je helemaal 1 wordt vind ik tenminste

CeesRinko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 15:38

jeetje goed zeg,,!
heel jammer dat de foto's zo wazig zijn,, maarja ik kan er wat van maken..! echt heel super knap!

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 18:54

Er zitten echt hele mooie plaatjes tussen. Wat een knap dier is dat zo zonder toeters en bellen Ja

Je moet toch eens een andere camera aan gaan schaffen want het is echt zonde dat ze een beetje onduidelijk zijn Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 20:22

maikeltje schreef:
Er zitten echt hele mooie plaatjes tussen. Wat een knap dier is dat zo zonder toeters en bellen Ja

Je moet toch eens een andere camera aan gaan schaffen want het is echt zonde dat ze een beetje onduidelijk zijn Knipoog

Knap wezen he Lovers Hij doet het ook gewoon...Zo'n fantastisch karakter heeft hij...En idd nieuwe camera maar kheb nog niet genoeg centjes Haha! Máár dit ga ik beslist verder uit proberen te bouwen en wie weet wat voor mooie plaatjes we dan tegen komen Tong uitsteken mét een nieuwe camera Tong uitsteken Kben niet van plan nog veel te groeien dus Haha!

ceasarlover schreef:
jeetje goed zeg,,!
heel jammer dat de foto's zo wazig zijn,, maarja ik kan er wat van maken..! echt heel super knap!

Thx! Lachen

spottie schreef:
hee daar heb je nog zo iemand geweldig
rijdt heerlijk he Knipoog
voelt echt alsof je helemaal 1 wordt vind ik tenminste

haha slechts 2de keer hoor, op die uk van me kruip ik ook wel eens zonder zadel en hoofdstel maar das gewoon een pluk maken pakken, gas geven en hopen dat ie aan het einde van de weide stopt Haha! (is mijn taxi Schijnheilig Als hij op weide staat spring ik erop en hij galoppeert naar stal, daar stopt ie, en alsk terug wil spring ik er weerop en galoppeert ie naar het andere eind vd weide *LOL* ) Maar Ex is gewoon een erg betrouwbaar dier...Al ga je der achterstevoren opzitten... *LOL*
En ik word ook met zadel een met hem....We zijn gewoon een team geworden! Lachen

WildWings schreef:
WiskyBokjes schreef:

Of kan jij het misschien niet of kan jij hem misschien niet goed beleren op deze manier... ??

Haha hij loopt echt behoorlijk netjes ermee zeg, ziet er stoer uit hoor Haha!

*grinnik* beleren? derop hupsen en hopen dat je niet net zo snel weer der langs ligt Tong uitsteken Van daaruit gewoon doen alsof tie een zadel en hoofdstel aan heeft, rem instaleren en gaan! *LOL*
Hij loopt idd erg ontspannen en netjes, moet alleen nog wat werken aan de overgang galop-draf. Alsk hem terug naar draf wil zetten benk nl een paar rondjes bezig. En het stuur in galop is ook moeilijk te vinden...Maar tot ik dat gevonden heb rent ie maar rustig rondjes op de hoefslag Schijnheilig zit net zo goed als een volte Haha!

o0o_Jade_o0o schreef:
Ziet er echt super uit! Ik baal er echt van dat de foto's niet scherper zijn :'(

van die twee galopfoto's baal ik daar ook heel erg van... Nagelbijten / Gniffelen

WiskyBokjes schreef:
kanp zeg Tong uitsteken Zonder zadel/hoofdstel rijden Clown
Succes verder Knipoog

de pony kan het wel, maar kan jij het ook? Haha! Tis niet omdat de pony bokt dat jij af moet stappen Schijnheilig Ex ging ook trippelen (hij schrok) gewoon dieper gaan zitten en ff 'Ey!' en hij deed weer normaal, dat zou'k ook gedaan met zadel, maar ik rijd sowieso vooral op benen en zit. Lachen

none schreef:
Oh explosion neemt je ook al niet meer serieus kath Ach gut Zo zijn tong uit durven steken Nagelbijten / Gniffelen

Maar ehm, zou je dat nu wel doen met een hengst? En zo zonder cap? Voor je het weet zit je er net zo bij als ik nu hoor Knipoog
Bwahaha, sorry kon het niet laten Nagelbijten / Gniffelen
Geweldig dat vertrouwen dat jullie in elkaar hebben. Je kan er trots op wezen. Vooral de laatste 2 vind ik erg leuk! Nog even en je gallopeerd zo met hem door het bos.

nee Verdrietig maar dat deed ie in het begin al niet hoor! *ff zoeken* verrek hij staat er niet meer op Verdrietig naja kom je maar eens op msn vragen achter die foto Knipoog

Shanna16 schreef:
Hahaha gut Kath, die Ex he!
Staat hem goed trouwens, over een paar maandjes als een echte penny over de wei scheuren? *LOL*

haha ja staat em leuk he! Alsk het stuur er nog goed op kan bevestigen..Dat zou wel fijn zijn Haha!