(is mijn allereerste topic bij Horses @work)
Klaar om opgetuigd te worden, Noa had er zin in.

Ze wijst even haar appeltjes aan, al heeft ze weinig kleur, ze zitten er wel en na haar veulen voelt zij zich zo goed

Oke we zijn er klaar voor, kleine nog even snel drinken en dan gaan we op weg.

Oke we zijn in de bak, Bries (het veulen) opzij, we gaan aan de slag!

We beginnen met een rustig stapje

Heerlijk gezicht zo toch

Opmaken voor draf...

Jaa bijnaaaaa

Yes we zijn in draf!

Nu niet gaan hangen Jaimy, het ging zo goed!

Weer netjes terug in stap...

Tja hoe moet je nou stoppen als je teugels zo lang zijn... Ach gewoon "ho" zeggen is bij Noa al voldoende
en Bries...

Die steeg ondertussen op van alle spanning

(nu niet gaan zeuren over de teugels of houding hoor, ze is pas 7 jaar en dit was de 2e keer dat ze helemaal alleen reed (met mij wel in de bak uiteraard) Ze was supertrots dat ze het al zo goed deed
) 

) Ze wil persé de teugels zelf vasthouden. Ik zat eraan te denken om misschien een martingaal erbij te zetten (zeg ik dat goed zo) dan zitten de teugels ook wat lager, maar weet niet of dat echt wekrt, het is daar uiteraard niet voor bestemd. Als iemand anders oplossingen weet hiervoor, dna hoor ik het graag. Riempje ervoor, dus niet, de knop zit er ook al en die houdt ze niet meer vast. Ik roep al de hele tijd dta ze haar handen laag moet houden, dan doet ze dat wel, al is het voor korte tijd. Verder houdt ze de teugels vrij lang, dus echt hangen in de mond doet ze gelukkig niet
ziet er super leuk uit, ben benieuwd hoe t over een tijdje gaat!