. Mijn mama was de fotograve en ik foto's trekken is niet haar beste vak maar ze heeft toch haar best gedaan
. Tijdens de les zijn we vooral bezig met stellingen te rijden omdat hij niet altijd reageert op de buiten teugel en met overgangen. Het ziet er niet altijd netjes uit maar Spirit is niet de gemakkelijkste om te rijden en ik ben geen Anky
(al zou ik dat wel willen
). Ook zijn we nog druk bezig met de galop want die gaat dus echt niet... Helaas heb ik hier geen foto's van maar we werken er hard aan!Spirit word maandag de 18de 5jaar en is over 2 weken 1 jaar onder het zadel waarvan 6 maand echt serieus met wekelijks les. Het doorrijden is niet gemakkelijk geweest omdat hij ontzettend sterk en slim is en dus bijna altijd iets vond om onder het werk te komen. Er is ook een tijd geweest dat ik met een pessoabit reed omdat hij anders gewoon door het hek liep. Die is er al enkele maanden uit en rij ik weer een D-trensje. Hij loopt al veel beter en ruimer de laatste maanden en daar ben ik toch wel trots op
, we werken trouwens niet constant aan de teugel lopen, hij ontspant al redelijk veel maar ik denk niet dat dat op de foto's staan. Genoeg gekletst nu, nu is het tijd voor de foto's.De foto's zijn niet van z'on goede kwaliteit door het uploaden en het was nogal mistig, oja ik rij in m'n nieuwste set en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik weet de punten waaraan we moeten werken maar ik zou het graag van jullie horen
.

De foto's staan door elkaar en er zijn geen inrij en galop foto's want toen was ofwel de fotograaf er niet of was ze al weg
.Een reactie zou leuk zijn zowel negatief als positief
Enne Spirit kijkt altijd zo hoor
...