Spirit @ work in chique setje!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Natje_Spirit

Spirit @ work in chique setje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 19:42

De foto's zijn van maandag tijdens mijn les maar ik heb nu nog maar tijd om ze er ook op te zetten Clown . Mijn mama was de fotograve en ik foto's trekken is niet haar beste vak maar ze heeft toch haar best gedaan Haha! .
Tijdens de les zijn we vooral bezig met stellingen te rijden omdat hij niet altijd reageert op de buiten teugel en met overgangen. Het ziet er niet altijd netjes uit maar Spirit is niet de gemakkelijkste om te rijden en ik ben geen Anky Clown (al zou ik dat wel willen Bloos Haha! ). Ook zijn we nog druk bezig met de galop want die gaat dus echt niet... Helaas heb ik hier geen foto's van maar we werken er hard aan!
Spirit word maandag de 18de 5jaar en is over 2 weken 1 jaar onder het zadel waarvan 6 maand echt serieus met wekelijks les. Het doorrijden is niet gemakkelijk geweest omdat hij ontzettend sterk en slim is en dus bijna altijd iets vond om onder het werk te komen. Er is ook een tijd geweest dat ik met een pessoabit reed omdat hij anders gewoon door het hek liep. Die is er al enkele maanden uit en rij ik weer een D-trensje. Hij loopt al veel beter en ruimer de laatste maanden en daar ben ik toch wel trots op Bloos , we werken trouwens niet constant aan de teugel lopen, hij ontspant al redelijk veel maar ik denk niet dat dat op de foto's staan. Genoeg gekletst nu, nu is het tijd voor de foto's.

De foto's zijn niet van z'on goede kwaliteit door het uploaden en het was nogal mistig, oja ik rij in m'n nieuwste set en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ik weet de punten waaraan we moeten werken maar ik zou het graag van jullie horen Haha! .

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De foto's staan door elkaar en er zijn geen inrij en galop foto's want toen was ofwel de fotograaf er niet of was ze al weg Clown .

Een reactie zou leuk zijn zowel negatief als positief Pling Enne Spirit kijkt altijd zo hoor Haha!...

Natje_Spirit

Re: Spirit @ work in chique setje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 20:07

Niemand die commentaar geeft? Rij ik zo goed misschien *droomt verder over een Anky-houding* of durft niemand reageren? Ik bijt niet hoor Duivel

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 20:09

ik kan het niet zo heel goed zien op de foto's, maar tlijkt wel of je je tenen een beetje naar buiten hebt;)

wat voor ras is je paardje? leuk paard Knipoog

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 20:10

leuk paardje zeg! wat lijk je klein op hem/haar!je ziet wel dat hij aan het einde van de les een stuk beter loopt als in het begin!

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 20:14

_LoT_GiN_ schreef:
ik kan het niet zo heel goed zien op de foto's, maar tlijkt wel of je je tenen een beetje naar buiten hebt;)

wat voor ras is je paardje? leuk paard Knipoog
M'n tenen kan wel kloppen Bloos het ras weten we niet presies maar ze zeiden dat het een tinker x warmbloed is.

Snackie schreef:
leuk paardje zeg! je ziet wel dat hij aan het einde van de les een stuk beter loopt als in het begin!

Bedankt! Haha! Ik lijk inderdaad klein op hem maar dat komt denk ik omdat hij zo dik is Clown . Ik ben 1.56 niet zo groot, maar Spirit is zelf ook niet groot, hij is ongeveer hetzelfde als ik Knipoog

Bedankt voor de reacties Pling

_anton_love_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 20:46

wat een dikkertje zeg!
wel een leukert Lachen
Veel plezier er nog mee Lachen