En voor mij is het ook meteen de eerste keer dat ik een fototopic plaats.

Ergens halverwege mei is mijn moeder meegeweest naar mijn bijrijdpaard, Figaro, van Lianne84@Bokt. Een NRPS-ruin van 10 jaar, Lianne rijdt M met hem. Ik verzorg/rij hem sinds maart dit jaar, dus nog niet erg lang, en langzamerhand begin ik hem dan ook steeds meer aan te voelen enzo.

Zoals in mijn onderschrift te lezen was, 8 juli heb ik mijn eerste (onderlinge) wedstrijd met hem, stelt natuurlijk niet veel voor maar ik heb er toch zin in.
En dan bij deze ook zijn 'debuut' op Bokt. Een paar foto's van een fotoshoot zijn in mijn profiel te vinden.Nouja, nu heb ik wel weer genoeg gepraat, hier de foto's (kleine selectie).

(Alle foto's zijn door mijn moeder gemaakt)
1.

Figaro uit 't land gaan halen.
2.

Opzadelen.
3.

Tongetje.
Jammer dat z'n hoofd er niet helemaal op staat.4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Galopje. (Apart moment, en ik zit teveel naar achter.
)Eigen commentaar;
Meer rechtop zitten (niet voorover vallen), naar voren kijken ipv naar beneden! (waardoor ik ook voorover val), voeten naar binnen en niet uitsteken, handen meer optillen/vuisten rechtop. En vast nog wel meer waar ik nu even niet op kom.

Ik heb erg geoefend op mijn hand- en voethouding, m'n voeten steken nu vrijwel niet meer naar buiten en m'n handen daar oefen ik nog steeds hard op.

Oja, Figaro was net in een drukkere periode, overgang van stal naar land etc, dus hij was behoorlijk fris en gespannen tijdens het rijden toen. Nu niet meer, maar daardoor lijkt hij misschien wat gespannen.
Graag commentaar, mits opbouwend!

Laat je even een berichtje achter?