We hebben wat vroeger in de ochtend gereden omdat het in de middag zo heet was!
Hij staat momenteel op marktplaats te koop en er moesten nog even goede dressuurfoto's gemaakt worden!
Dus invlechten, voetjes gewassen en rijden maar!
Hij heeft goed gewerkt en dat zie je ook wel aan het zweet!
Het is een pony met zeer veel power en als hij in de middendraf zijn schouder eruitgooid, dan weet je op wat voor pony je zit, dan word je zo hoog het zadeluitgeknald dat je echt denkt WTF!!:P
Het is dus een pony met veel power, en er zit ook wel een erg eigen karakter in, als je een hulp niet goed genoeg geeft (bv. bij wijken) dan vertikt ie het ook om te doen! en wordt ie opstandig.
Ook heeft hij een erg gevoelige mond, je kan hem best met hand rijden, maar als je daarbij je been niet goed gebruikt dan sta je zo rechtovereind:P
Dus eigenlijk is het een super leerpony want als je iets goed verkeerd doet dan wordt je ook gelijk afgestraft! (maar bokken doet ie niet:P)
nou genoeg gelult, hier de foto's met eigen commentaar

Hier loopt hij lekker ontspannen en door zijn rug heen, wel jammer dat zn oog dicht zit op de foto:P

Weer een lekker ontspannen drafje:P (dat gele stuk op de achtergrond is onze vrachtwagen)

beginfase van halsstrekken (hij kan tot op de grond!!:D)

mooie foto alleen jammer van die hindernispalen!!

lekkere gespierde hals (L)

weer ontspannen drafje en mooi achterbeen gebruik

Dit is nog niet zijn top met middendraf maar je ziet al aan mijn houding dat hij hem er al aardig uitgooit:P
Nou, kom maar op...
ik weet dat ik wat meer op mijn houding moet letten, maar op deze foto's vind ik het nog wel meevallen!!
Zelf vind ik foto 1 super!!(L):P
GROETJESS

)