Gister was er concour hippique op de rijvereniging in de buurt! Ik ben met Utah voor de laatste keer B gestart. Mijn puntjes voor de L1 had ik al, maar ik wilde nog heel even door oefenen voor ik mijn debuut maak!
Ik heb ontzettend lekker gereden, Utah was super braaf! Ik merk echt dat het begint te wennen om tussen de bordjes te rijden, het gaat steeds beter! Dit was in totaal mijn 5e wedstrijd en mn 3e buiten.
Ik vind het er zelf erg netjes uitzien, het enige waar ik keihard op ga oefenen is mn armen, maar ik heb nu als het goed is door hoe ik ze gebogen kan houden zonder gelijk met te lange teugels te rijden

Andere kritiek of opmerkingen zijn allemaal welkom!
Erg leuk vind ik is dat ik 2 keer eerste was van mijn rubriek (er waren 2 B rubrieken) met 190 en 194 punten! Daarnaast had ik de hoogste punten van alle B ruiters waardoor ik de rabobank stimuleringsprijs heb gewonnen! Ik kreeg een erg mooi chabrak, een tas, een gave rozet, en een uitnodiging voor de Rabobank talenten trophy in Ermelo waarbij ik VIP mag! Daar komen ook allerlei workshops en clinics en mag je vragen stellen aan bekende ruiter zoals Anky! Erg leerzaam dus
Genoeg gel.ult hier de foto's! Oja excuses voor mijn gezicht zo af en toe, concetratie op en top en toch willen lachen
Tijdens het inrijden:

Tijdens mijn proeven:
Draf
Begin grote volte halsstrekken
Halsstrekken
Draf
Stappen
Draf, van hand veranderen
Koppie
Groeten.
En vandaag met mn dekje, foto is alleen uit zn verband gerukt

(haar woorden