Zaterdag met de Rome ( 5 jarige hengst van Eurocommerce Rome) en Why Not (4 jarige ruin van Odermus R) B dressuur gereden.
Rome is een verhaal appart. Hij gaat mee om kilometers te maken, en moet zeggen dat dat aardig lukt. De eerste proef was hij wat slingerig, en reed ik een volte teveel. Toch nog 181-2. De tweede proef kon ik al iets meer sluiten. Alleen wordt hij dan wat stresserig met de galoponderdelen. Hij sprong twee keer verkeerd aan, en galoppeerde aan tijdens de laatste middendraf. Voor deze proef kregen we 185 punten en een 3e plaats!.
Daarna Why Not (v. Odermus) opgezadeld. Ik had hem voor de tweede keer mee buiten. Hij was super braaf! Liep beide proeven erg fijn. De eerste proef hadden we 198 punten en een 1e plaats. De tweede proef hadden we 203 punten wederom een 1e plaats.
De foto's zijn niet zo scherp doordat ze van een film zijn genomen, maar zo heb je in elk geval een idee hoe het eruit ziet.
Losrijden.
Tijdens de proef. Beginnen
Gebroken lijn 5 meter.
Einde van de middendraf vlak voor de wending. Mag wel iets meer terug blijven zitten.
Draf lange zijde.
Volte doorzitten voor de galop.
En klaar! Check mijn verhitte hoofd. Het was zo vreselijk warm!
Van Why Not heb ik er niet zoveel. Ze zijn helaas ook niet zo scherp.
Hij is begin april gecastreerd, en moet nog flink bijgroeien. Hij moet nog meer mn hand gaan volgen dat weet ik. Er wordt hard aan gewerkt.
Charmant sta moment!
Mag mn hakken wel meer uitdrukken.
Voor de galop, volte doorzitten.
Zo dat waren ze. Bedankt voor het kijken!
Waw!! 
Ziet er erg netjes uit