Zoals bekend was het verschrikkelijk warm en drukkend maar de route was mooi en de mensen aardig. Dankzij de goede zorgen van mijn grooms hadden we niet echt last van de hitte en zat het de hele rit eigenlijk mee.
Het begon wel wat minder vanochtend vroeg, de N31 was afgesloten en dit stond heel slecht aangegeven. We hebben een uur rondgereden en verspeeld. Ik flink in de stress want dacht dat we te laat zouden komen!
Maar gelukkig waren we nog net op tijd voor de voorbespreking. Op het parkeerterrein kwam ik Laura tegen (Visconti) en we spraken af om samen te starten. Om 10.02 gingen we op weg.
Voor de start

Arabel kan niet stilstaan

Voor de start met Visconti
We waren vrij snel bij het eerste groompunt waar ze al op ons zaten te wachten
Groompost voor de p/a. We werden lekgestoken door de dazen!
Arabel werd een beetje loom aan mijn been en op een gegeven moment dacht ik dat ze moest poepen. Ze ging ervoor stilstaan dus ik dacht laat maar stilstaan voor een keertje. Kwam er toch een plas uit! Hardstikke netjes aangegeven van dr!
Alles ging goed, voor de p/a gaan stappen maar daar werd Arabel een beetje sloom van stappen in de brandende zon.
In de p/a even snel zadel eraf en vliegendeken op. Na 2 minuten aangeboden en hartslag van 54.
Visconti had wat minder geluk en die moest 10 minuten wachten. Ik ben ook gewacht want kon de rust goed gebruiken. Even een hapje en drankje tussendoor.
Nog even tandenpoetsen voordat we op pad gaan

Na de p/a was Arabel weer helemaal energiek en wilde ze alleen maar hárd. Mooie zandpaden dus heerlijke galopjes gemaakt. Bij de laatste groompost voor de finish was ze zich even druk aan het maken. Toen gaan stappen met de singel losser en samen met Visconti over de finish gegaan.
Bij de Finish hartslag 57 en nakeuring ook weer een A voor locomotie! Kan niet trotser zijn op mijn dikke turbo (die nu echt op dieet gaat). Heerlijke rit, goeie organisatie en mensen allemaal heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!
Toen we thuis kwamen lagen de poesjes al op ons te wachten

De witte lag op het pakje wat vandaag bezorgd was.
Zou het bijna vergeten, we zijn 13e geeindigd in het klassement!
Ondanks de warmte was het echt een leuk ritje
!