Ik zat een beetje op tegen de voorkeuring, die werd gehouden op een grind pad en mijn paard loopt blootsvoets dus ik twijfelde een beetje. Gelukkig bleek er niks aan de hand en kreeg Visco een A
En toen mochten we dus gaan starten. Ik ben samen gestart met Eva (evita hier op bokt)
Hier stonden we te wachten tot we mochten starten.
En gestart:

Eigenlijk ging de hele rit heel prettig, het was echt onzettend warm dus heel veel gedronken en gekoeld. Door wat trucjes van de grooms van Eva begon Visco uiteindelijk ook een beetje te drinken. Al snel bleek dat ik een groom te weinig had en dat te weinig water had meegenomen, gelukkig hielpen de grooms van Eva een beetje. Maar goed dat is een leerpunt voor de volgende rit

Dit was bij één van de eerste groompunten.
Bij de P/A ben ik denk ik net te lang doorgedraafd. Heb Visco vrij snel aangeboden wat ik achteraf misschien beter niet had kunnen doen. Hij had een hartslag van 67 en kreeg dus 10 minuten straftijd. Vlak na de controle begon hij te plassen en toen daalde zijn hartslag gelukkig snel waardoor we gewoon weer verder konden.
De rest van de rit ging heel goed, Visco gedroeg zich keurig. Ook de beruchte brug vormde geen enkel probleem.
opweg naar de finish:

Bij de finish had hij een hartslag van 64, weer 10 minuten straftijd dus. En weer ging hij vlak naar het meten van zijn hardslag plassen. Na 10 minuten was zijn hartslag gedaald naar 52 en kon hij naar de nakeuring. Daar werd alles gelukkig goedgekeurd.
Ondanks dat niet alles even vlekkeloos verliep vond ik het een erg leuke rit en heb ik echt genoten
Kan niet wachten tot de volgende wedstrijd

) Maar als het aan mij zou liggen gaan we echt vaker starten, vond het echt ontzettend leuk om te doen