Ilse en ik kennen elkaar al zo lang als dat we leven, maar Ilse had Rongo (mijn paard) nog nooit in het echt gezien en ik had nog nooit op Solide gezeten. Eerst hebben we een gezellige buitenrit gemaakt. Ilse op Rongo en ik op Exile. Ilse vroeg nog voordat we gingen of ze braaf waren buiten. Ik: "ja, alleen crossmotors en aanspanningen vinden ze wat eng, maar die zijn hier niet zo vaak". En ja hoor, onderweg kwamen we een tweespan tegen. Helaas zijn daar geen foto's van gemaakt

1. Ilse op Rongo

2. Witje heeft het naar zijn zin

3. En nog een foto toen we terug waren

4. ff kroelen

En toen zijn we naar Solide gegaan. Ik dacht zo op foto's te zien dat Solide best makkelijk te rijden was. Viel dat even tegen!
Ze liep ontzettend onder me uit en wilde eigelijk dat ik haar hoofd tilde. Mooi niet dus
En op rechts liep ze onwijs te vechten, dus vandaar soms mijn hand. De foto's zien er echt niet spectaculair uit, maar ik ben erg tevreden. Ik heb vooral geoefend om haar op eigen benen, in een constant tempo te laten lopen. En dan nog het liefst wat neerwaarts ook nog. Oh, en aan mijn houding wordt gewerkt. Ik heb over 2 weken een zitles, dus ik hoop daarna een grote verbetering te hebben.

5.

6.

7.
Raar momentje
Ik denk dat ik hier een volte in wou zetten, maar verzet kreeg op rechts. 
8.
Juist, hier wilde ik naartoe!

9.
Hier gaf ik even wat lucht, om te controleren.

10.
Verder was er weinig inspannends aan

11.
En toen ging ze op eigen benen lopen in één en hetzelfde, rustige, tempo. Aan mijn houding is te zien dat ze niet lekker door d'r lijf buigt rechtsom.

12.
Einde

13.
Et zijn toevallig allemaal foto's van rechtsom.
had jij nog nooit van die mooie bokfoto's van Solide gezien die Ilse wel eens plaatst dan? 
.