onder de proef

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Klikoo

onder de proef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 16:39

onder de proef word ik heel erg snel boos op mijn pony, dit komt door de stress dit weet ik, heeft iemand misschien een tip om te zorgen dat ik me proffesioneler ga gedragen tegen mijn pony, want ik vind dit zelf ook niet leuk dat ik dit doe, maar onder de proef doe ik het gewoon, ik krijg het ook niet voor elkaar om even tot 10 te tellen.

Iemand tips?

Anoniem

Re: onder de proef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 17:21

Tjaah ..
Gewoon RUSTIG blijven, je kunt het ook van de andere kant zien (vanaf de jury) : daar zul je geen + punten van krijgen, als je zo snel boos word. Dan gaat het er ook minder netjes uitzien.

Maar, je wordt snel boos. Doet je pony dan iets verkeerd, of ben je gewoon zo geïrriteerd dat je overal boos om wordt ? (Ook als het eigelijk niet nodig is?)

Probeer toch maar eens toto 10 te tellen. Verplaats je ook eens in je pony, die doet waarschijnlijk alleen maar goed z'n best. En jij wordt alleen maar boos op em.

Probeer gewoon netjes door te rijden met een glimlach, dat komt veel beter over Lachen
Xx

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 17:35

dankje, het staat er beetje verkeert dat ik heel snel boos wordt valt wel mee, maar wel redelijk snel.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 17:58

Tjaa .. Maar hoe denk je dan eigelijk dat het komt ? Gewoon pure concentratie en dan niks kunnen hebben, doet je paard vervelend, enz ? En wat doen je dan eigelijk als je zo boos bent ?

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 18:02

DE TIP!!!!:

Rijd de proef uit je hoofd!
Dan moet je je wel op je proef concentreren want anders rij je verkeerd, en heb je dus geen tijd om kwaad te worden.

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 18:03

[gast1122] schreef:
Tjaa .. Maar hoe denk je dan eigelijk dat het komt ? Gewoon pure concentratie en dan niks kunnen hebben, doet je paard vervelend, enz ? En wat doen je dan eigelijk als je zo boos bent ?

ik denk dat het uit concentratie komt en ook voor een groot deel doordat 2 hele goeie vriendinnen van mij in de zelfde klasse rijden en ze altijd voor mij willen blijven want ze zijn 2 maand eerder in die klasse begonnen, maar ik heb ze nu allebij al in gehaalt. Ik den kdat dat de grootste rede is de concurentie strijd tussen vriendinnen, ik weet hoe slecht dat is!:O

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 18:04

asjemenou schreef:
DE TIP!!!!:

Rijd de proef uit je hoofd!
Dan moet je je wel op je proef concentreren want anders rij je verkeerd, en heb je dus geen tijd om kwaad te worden.

dat is een goeie ik ga dat maar eens proberen

GuitarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 18:04

Ja idd, gewoon je zó goed focussen op jezélf, wat je zélf moet doen, dat je het niet merkt / er niet op let als je pony iets verkeerd doet.
Dat lijkt mij het beste. In ieder geval veel succes! Knipoog

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 18:12

Uit je hoofd rijd zowiezo veel fijner vind ik!
Ben er noodgedwongen mee begonnen en wil niets anders meer, alleen als ik twee proeven achter elkaar moet laat ik de tweede voorlezen.