We hadden met de eigenaar van mijn verzorgpaard afgesproken dat zijn vrienden voor een koets zouden zorgen. (overigens ook vrienden van mij hoor
) Om half 8 was afgesproken bij mijn oma.Voor die tijd merkte we al allerlei dingen in de vorm van een samenzwering (ik mocht niets regelen voor de koets, iemand versprak zich een beetje enz. enz.) dus had me al voorbereid op erge dingen, aangezien deze mensen wel in zijn voor een grapje.
Dus ik zat rustig bij oma te wachten, zie ik ineens een breed lachend gezicht voor me. Op een paard....

Hadden ze mijn verzorgpaard opgezadeld met een dameszadel, helemaal ingevlochten, bandages in gedaan. Mijn moeder had zelfs voor andere schoenen gezorgd, omdat ik niet met mijn hakken er op kon komen.

Toen er op klimmen (met een trappetje
)
eerst eventjes wennen aan hoe het zit.

en daarna gingen we richting gala, met de hele stoet er achteraan.

en daar aangekomen schoot ik even helemaal vol, was echt heel erg blij, vond het zo'n gave verassing en was zo vertederd door paardje. Heeft 2x met zo'n zadel opgelopen en ik had nog nooit een buitenrit met hem gemaakt, behalve langs de weg naar de club toe stappen, en nu stapte we door het bos, langs de drukke weg, allemaal grote auto's en hij gaf geen kick.

En toen ik er juist af was, en het andere meisje er weer op, was ik HEEL blij dat ik er niet meer op zat!

dit gevaarte kwam aanrijden, met honkende toeter. DAar was paardje minder blij mee, maar zelfs nu bleef hij heel rustig, hoogstens een beetje dribbelen.
Dit was echt een mega-ervaring, heb er echt zo van genoten, wilde dit al heel lang een keer doen...