Jolieke heeft Rowan nu 2 jaar en heeft hem flink veel geleerd. het gaat zo goed dat de startkaart is aangevraagd, dus binnenkort officieel!
Jolieke heeft wel een paar punten waar ze nog aan moet werken, voornamelijk haar eigen houding is in de 4 maanden dat ik op stage was flink achteruit gegaan

Maaaaarr.. daar word weer flink aan gewerkt en tot in den treure herhaald, dus dat is binnenkort helemaal weg als het aan mij ligt en Jolieke weet het zelf ook,maar gewoontes zijn erg moeilijk af te leren helaas.
betrapt met wegdromen

nog steeds wat aan het inrijden en ze heeft nog altijd niet door dat ik haar op de foto aan het zetten was
De perfecte foto waar te zien is waar we aan werken, hoofd moet omhoog, hakken omlaag en minder focus op het aan de teugel rijden. zou ik deze foto uitvergroten en op haar kamer hangen met een mantra erbij?
Uitgestrekte stap waarbij Jolieke net de teugels naar voren moest doen.
Volgende week mag ze "fijn" zonder beugels rijden om haar wat rechter te krijgen, en haar benen+hak eens lang te krijgen maar dit wilde ik haar vandaag niet aandoen met deze temperaturen.
nou.. barst maar los