Nynke @ work (bijna 3 jarige fries)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pashon

Nynke @ work (bijna 3 jarige fries)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 20:09

Nynke is een bijna 3 jarige fries die ik op stal heb staan om zadelmak te maken. Inmiddels is ze goed zadelmak en begint ze een beetje spieren te krijgen. Ze is zo vroeg zadelmak bij mij gebracht om zadelmak te maken omdat ze eind juni voor de keuring moet en natuurlijk gaat de eigenaar voor het hoogst haalbare! Nadat ze naar de keuring is geweest gaat ze nog even lekker een tijdje het land in om verder uit te groeien en te genieten van haar jonge jaren! Dus graag geen commentaar over het feit dat ze nog geen 3 jr. is en al zadelmak is!
Cap is ook eigen keus, hier dus ook geen commentaar over!

Afbeelding

Afbeelding
Beetje ver weg/ wazig maar wel mooie foto (vind ik dan)
Afbeelding
Sexy kontje

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
en uitstappen op het pad
Afbeelding
en natuurlijk ook weer terug naar stal

Anoniem

Re: Nynke @ work (bijna 3 jarige fries)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 20:13

Jij zet foto's op bokt van een nog niet drie jarig paard wat al ruim onder het zadel is en verwacht geen commentaar?

Tsjah, ze loopt vrij op gekropt en krijg het idee dat je af en toe behoorlijk hard in haar mond bent.

Verder vind ik haar toch wel erg mooi.

Paperclip3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 20:15

mooi paard zeg Haha! alleen je zegt zelf al dat ze vrij opgekropt loopt maarja ze is nog maar 3 dus dat komt nog wel toch?

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 20:16

mooie fries maar ik vind het zelf wel erg al jong om in te gaan rijden . en dan al bezig te zijn met aan de teugel vind het nog wel een beetje te jong Knipoog

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 20:18

Ziet er goed uit Linda! Haha!

Mensen ga ff ergens anders zeiken over 3 jarige of niet.

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 20:19

Luister eens meisje, het is logisch dat als jij foto's van een nog geen drie jarige FRIES (zijn al later uitgegroeid!) onder het zadel op Bokt zet, die ook nog eens alles behalve ontspannen loopt, je commentaar krijgt. Wat je nu doet is tegen de regels van HAW in, óf bokkers zijn vrij commentaar te leveren op alles waar ze commentaar op willen leveren, mits onderbouwd, óf je plaatst gewoon geen foto´s. Het is niet toegestaan om te zeggen dat je geen commentaar wil over het vroeg inrijden van een paard of het bijvoorbeeld niet dragen van een cap.

Juliette_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 20:19

zoals reedj93 al zegt!

je kan beter rustig aan doen..
misschien zowiezo eerst laag beginnen , hij krult zich gelijk op . kan veel problemen veroorzaken.
over het 2 jaar zijn is mijn mening gewoon te jong. maar daar draait het niet om.

tips; als je toch zo graag wilt rij dan laag en niet gelijk in de krul leer het op zijn eigen benen te laten lopen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 20:24

Pashon schreef:
Dus graag geen commentaar over het feit dat ze nog geen 3 jr. is en al zadelmak is!
Cap is ook eigen keus, hier dus ook geen commentaar over!

Vanwege dit een slotje.