Fiona eindelijk weer eens @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

eva_fiona

Fiona eindelijk weer eens @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 13:55

Vandaag eindelijk weer eens tijd gevonden om met Fiona te rijden. Ik mocht eigenlijk vorige week al rustig terug beginnen rijden van de VA (wonde was al dicht), maar heb door mn eindwerk en dergelijke geen tijd gehad.
Ik heb niet lang gereden want ik moest nog leren. Maar ik wilde nu toch ook eindelijk eens mn nieuwe zadel uittesten (Stübben Juventus). Zadel is trouwens goedgekeurd Vork
Ze liep niet zo lekker en ik had ook wat moeite om er weer in te komen maar na een tijdje begon ze weer deftig te lopen (jammergenoeg heb ik daar geen foto's meer van).

Commentaar graag maar hou er wel rekening mee dat het al weer meer dan 5 weken geleden is dat we allebei nog gereden hebben (na wonde net onder de kogel) en dat Fiona net 4 is geworden en nog helemaal niet lang gereden wordt.
(enja ik weet het, mijn handen en benen leiden soms hun eigen leven, het lijkt soms alsof ik mijn handen vastzet maar dat is helemaal het geval niet, integendeel... maar ik moet ze echt wel veel hoger gaan houden want dit is echt geen zicht Bloos)

Oeps, verzetmomentje Koe Extreme duivel
Afbeelding

Draf
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Galopje (zittenblijven Eva!!! Boos! Bloos ):
Afbeelding

En nog even een standfoto:
Afbeelding

Voila, dat waren ze weer.
Als je hier nu toch bent laat dan aub een berichtje achter!!! Haha!
Laatst bijgewerkt door eva_fiona op 06-06-07 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Paperclip3

Re: Fiona eindelijk weer eens @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 14:05

ziet er leuk uit! zeker na 5 weken niet rijden.
alleen op foto 3 heb je je binnenhand wel erg veel terug.

amethyst

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 14:12

ziet er leuk uit !! Haha!

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 14:16

Best leuk paard zeg!
rijden ziet er netjes uit!