Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Grandora schreef:Vorige week is het zadel nog nagekeken, dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb in de afgelopen weken ook mijn beide instructeurs naar het hoofdstel en bitje laten kijken, en dat paste prima. Bij de keuring is idd alles gecheckt, ook de rug, en alles zag er goed uit.
Dit gedrag vertoont ze trouwens wel aan de longe nu je het zegt, maar nog nooit toen ik erop zat. Ze liep eigenlijk heel erg fijn! Kan misschien zijn dat alles toch te snel gaat voor haar, en dat ze zo onder het werk probeert uit te komen. Ik heb vorige week contact gehad met mijn osteopate, en we hebben een afspraak gepland voor einde van de maand, wanneer ik haar goed 2 maanden aan het rijden ben.
Naar mijn idee is alles wel in orde, daarom zoek ik het ook bij het rijtechnische gedeelte. Wat doe ik als ze straks weer zo begint, hoe rij ik haar hier doorheen?

Grandora schreef:Gisteren heeft ze geen stap verkeerd gezet, dus maar eens afwachten de komende dagen. De afspraak met de osteopaat staat sowieso gepland voor over 3 weken. In ieder geval bedankt voor de tips.