Weer rijfoto's

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amable

Weer rijfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 20:15

En als je het mij vraagt weer verbeterd! We blijven stug dooroefenen, we zijn er uiteraard nog lang niet, maar het voelt iedere keer een beetje beter en als ik foto's vergelijk ziet het er ook iedere keer een beetje beter uit. Gelukkig! Kritiek puntjes heb ik er zelf uiteraard ook heel veel, maar daarvoor heb ik les! Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn instructeur wilde Jauke ook wel een keer voelen, was voor hem de eerste keer op Jauke en vooral ook de allereerste keer op een fries! Hij zat er hier net een paar seconden op en Jauke liet duidelijk zien wat hij ervan vond, een vreemde op zijn rug, die meteen ook vanalles vroeg. Moelijk en daarom niet leuk! Knipoog
Afbeelding

Maar na een paar minuten reden ze al zo rond!
Afbeelding

En daarna ik zelf nog even
Afbeelding

xtostarlight

Re: Weer rijfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 21:02

Mooi setje Daan Ja Nieuwe rijbroek? Leuk kleurtje iig.

Hans op een fries Haha! Leuk om te zien, reed ie hem ook echt goed?

Je zit overigens een stuk rechter volgens mij.

sabby

Re: Weer rijfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 22:18

leuk leuk!!
het zag er echt duidelijk weer beter uit hoor Daan!
ik vind dat jullie nu wel ff sprongetjes maken ipv stapjes..
dit gaat echt wel de goede kant op! hij ging nu echt lopen..
en je houding is errug verbeterd..marlou valt t ook al op!

en Hans erop; Jauke moest eerst echt ff wennen inderdaad..
maar hij reed hem -logisch- errug mooi en vooral met heeeel veel power!!
er liep toch wel een net ff andere Jauke > bij Daan loopt ie natuurlijk meer op zn gemak en hier moest ie toch ff wennen (en dan bedoel ik niet qua tempo), maar dit was heel tof om te zien..
Hans gaat zitten en er zit power in het beest haha! zag er netjes uit..zeker toen ze een beetje aan elkaar gewend waren!
Hans wilde hem ff een stapje verder brengen, en ff aanvoelen of die stap er wel in zat..toch daan?
hij had zoiets van; anders kan ik t wel van jullie vragen, maar dan moet ik wel weten of t paard t al kan..
vandaar ook..(als ik t goed zeg Bloos )

hij was overigens echt laaaiend enthousiast volgens mij!!! Haha!
hij vond Jauke geweldig zitten (mm jaja.. Tong uitsteken Bloos ), en heel fijn rijden!
hij heeft gevraagd of ie vaker mag..want er zat toch wel een hoop in en hij kon het er wel uithalen Haha!
dusss; bijrijder nodig? Haha!