Deze wedstrijd is van 19-05-'07. Ik ben van de winter niet gestart, was erg in de war en alles door het overlijden van een goede vriend (auto ongeluk..) Splendeur heeft in die tijd ook weer een dik achterbeen gehad, dus niet erg veel gereden. een maandje voor deze wedstrijd toch weer langzaamaan lekker begonnen, en het deed ons beiden veel goeds.
Toch vast weer een wedstrijdje opgegeven om er weer lekker een beetje in te komen. Ze loopt op het moment ook weer lekker en bijna beter dan ze ooit gedaan heeft!
Hier dus nog wat foto's van die wedstrijd. Ik moest als eerst starten, en had de 1e proef 176 pnt, en de 2e proef 183. 2e proef ging ook stukken beter, 1e proef schrok ze van een rammelende vrachtwagen die langsreed.
Prijs hadden we niet, maar zaten wel bij de eerste helft, dus was allang tevreden na een half jaar.
De foto's zijn van het losrijden voor de 2e proef en uit de 2e proef.
Deze vind ik zoo mooi
Gewoon ingezoomd, maargoed!Eigen Commentaar:
Hakken uitdrukken
Tenen naar binnen
Handen hoger
Meer achterhand eronder
Als je hier toch bent, berichtje zou leuk zijn!
Commentaar is welkom, mits je het goed onderbouwd zodat we er iets aan hebben.
Het hoeft ook niet 1000x herhaald te worden, na 1 á 2x weten we het wel.
Kom maar op!
Liefs Katinka

) Rijden we nu al met witte rijbroeken. Eerst hadden de dames ook een zwarte stropdas, maar tevens dankzij mij en mede clubleden met stijl
en tegen de hand kan zijn. Probeer je handen iets hoger te dragen, maar als je bij jan op stage gaat wordt dat er wel ingehamerd