Bonte Cisco @ springwork

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

loezke

Bonte Cisco @ springwork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 23:42

We hadden vanavond oefenavond voor onze onderlinge wedstrijd volgende week.
Ik heb nog niet zoveel met haar gesprongen, maar ik denk dat ik het vanaf vandaag wat vaker ga doen, ze wordt er erg enthousiast van, en leuk voor de afwisseling.

Ik heb niet zoveel fotos, we zijn vanzelfsprekend begonnen met een kruisje, maar daar dus geen goeie foto van.
Afbeelding

Oxertje, zit te ver mee naar voren
Afbeelding

De tweede van een dubbel, me handen moeten beter mee naar voren
Afbeelding

Steiltje, mn lijf gaat te ver mee, en mn handen te weinig
Afbeelding

Kijken waar ik heen moet
Afbeelding

Steiltje, ik kijk een beetje Clown
Afbeelding

En hier hadden ze een gekleurd zeiltje voor de balk gehangen, waar ze eerst op weigerde,
maar toen ie lager stond wel sprong. Later ook nog op de eigenlijke hoogte gesprongen zonder weigeren. (achterkant is wit inderdaad, de voorkant staat een flitsende regenboog op)
Afbeelding

In de wei, waar we moesten wachten, terwijl we een voor een een parcour mochten springen
Afbeelding

En Cisco van de andere kant, mooie vlekkies he Haha!
Afbeelding

We waren allebei moe, maar voldaan, we vonden het allebei leuk!
Afbeelding

Fotos zijn weer erg confronterend, ben ook geen springwonder, maar schrok er toch een beetje van.
Volgende keer ga ik goed op mijn handen en mijn houding letten.
Komende zondag ga ik springen op de onderlinge, daar komt een vriendin (regine op bokt) fotos maken, dus kan ik ze mooi vergelijken.

Regine bedankt voor de fotos en de gezelligheid Haha!

JanineN

Re: Bonte Cisco @ springwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 23:58

leuke foto's Pling!
goed dat ze daarna wel over t zeiltje heen ging! Haha!
veel plezier nog verder met t springen Lachen

loezke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 00:03

haha ik heb net in jou topic gereageerd!
dankje voor je reactie. ja dat zeiltje was toch heel even eng, maar ze weigerde er maar een keer op. ik vond het zeker leuk, ga het vaker doen!

JanineN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 00:06

haha ja dat zag ik Tong uitsteken
graag gedaan hoor..jij ook bedankt!:)
gelukkig dan maar en succes!

Amanda__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 07:42

mooie fotos,mooi paard Lachen..ik vind je houding best meevallen. maarja, ik ben dan ook geen wonder Knipoog

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 08:50

Jee Loes, het lijkt echt een springtalentje! Zou zeker met het springen doorgaan. Je zit is idd nog wel voor verbetering vatbaar maar dat gaat met de tijd vast wel beter. Mag je wel springles nemen bij jouw pensionstalling?

Nerootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 08:53

Leuke foto's je paard springt erg leuk! Je gaat alleen zelf wel erg ver mee naar voren, maar dat zei je zelf al! leuk hoor!

esraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 08:54

Leuk zo springen! Zelf heb ik thuis een pony maar we hebben geen springbalken.. Tong uitsteken Ik hoop dat ik ook een keer net zo als jou kan springen. En die houding..Jammer maar weetje..Je doet het voor je lol en er valt aan te werken..

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 08:55

Leuke naam heeft je paard Pling Alleen verkeerde spelling.
Bonte paarden zijn altijd leuk joh.

Veel succes ermee!

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 09:48

leuke combinatie!! Bloos

rijden ziet er netjes uit... suc6 met je wedstrijd !

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 10:11

Wat een mooi getekend paardje! Ja
Leuke sprongen! En je houding zeg je zelf al Knipoog gewoon een kwestie van doseren.. is niet makkelijk, weet ik maar al te goed! En das het leuke aan foto's, die kunnen zo lekker confronterend zijn Clown want zo lang je het zelf niet ziet, heb je daar vaak geen idee van, van hoe je iets doet. En dan zie je de foto's en schrik je Bloos (had dat ook eens bij mijn handen, had het gevoel dat die wel "goed" waren, maar owjee! was echt een afschuwelijk zicht Bloos! Nagelbijten / Gniffelen toen ben ik er ooo zoo hard op gaan letten, en nu gaat het best goed Haha! dus das een extra stimulans Knipoog )

Het ziet alsnog best netjes uit hoor! En wanneer je iets meer minder je lichaam naar voren gooit, zal je paardje nog beter gaan springen! Jullie komen er zeker wel! Haha!

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 10:31

Wat een leukerd! Hij is ook mooi getekend. Ja
En inderdaad probeer op je houding te letten tijdens het springen, maar dat gaf je zelf al aan en dat zal vast wel aan de orde komen tijdens de lessen. Succes verder! Lachen

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 12:43

Nou het ging helemaal niet slecht hoor voor zo'n eerste keer springles!
Cisco deed het toch maar mooi braaf allemaal en je bleef er netjes opzitten!! Ik vond het in ieder geval super leuk om naar jullie te kijken!! Ja

loezke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 13:04

Allemaal hartstikke bedankt voor de reacties. het was niet mn aller eerste keer springen hoor, had vorig jaar ook al meegedaan met de onderlinge 50 cm. Dat ging wel goed maar nu gaan we voor de 80 cm. Heb het afgelopen jaar wel af en toe een springlesje meegepakt, maar dat was eigenlijk meer voor de afwisseling. Denk er nu toch over om wat vaker een sprongetje te maken, ze vind het zelf ook heel erg leuk, tenminste zo komt het wel op mij over. En wie weet gaan we dan nog wel een keer een echt parcours op wedstrijd springen! Maar dat is nog toekomstmuziek hoor haha.
@venetia : je mag wel springles nemen bij ons op stal, maar dan wel in hun vaste groep met hun eigen instructeur.
@blancarla : fotos waren inderdaad best confronterend ja, maar ik ga er aan werken. Ik had vooral moeite met de timing, met het aantal galopsprongen enzo. En als ik haar wat beter bij me kan houden voor de sprong, gaat ze ook meer omhoog springen in plaats van naar voren. Volgende week nieuwe fotos!

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 13:42

Wat een super mooi paardje heb je zeg Kwijl Springen ziet er ook echt top uit, en commetaar is al gegeven Knipoog Dus niks aan te veranderen.

Jullie zijn een mooi team, en nog veel succes met springen Lachen

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 13:42

Probeer niet naast je paard te gaan hangen, daar help je hem boven een sprong ook niet veel mee, maar zo te zien genoeg mensen die er zijn om je te helpen, en deze zullen je er vast aan herinneren Knipoog maar je kunt zien dat je paard er iig ontzettend veel plezier in heeft, en jij volgens mij ook wel.. Haha! succes met je wedstrijd Lachen

_Antikana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 16:14

Geen twijfel mogelijk..; Zowel paard als ruiter hebben er hier plezier in... commentaar gaf je zelf al... Je paardje is inderdaad leuk gevlekt...

loezke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 18:40

@anseltje dankjewel hoor Bloos

@loesje88 ik zag inderdaad dat ik naast mn paard ga hangen ja, ga ik op letten vanaf nu. waarschijnlijk worden er zondag nieuwe fotos gemaakt. die zal ik dan ook plaatsen kunnen we ze mooi vergelijken. Cool ( ik heet trouwens ook loesje) Tong uitsteken

@_antikana_ ik had ook de indruk dat cis het leuk vond. mooie vlekkies he Haha! Haha!

ienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 20:15

Hé ik wist niet dat jullie ook zoveel springtalent hebben! En je houding komt echt wel goed hoor, kwestie van oefenen en je stoort cisco zo niet dus zo erg is het niet. Ben benieuwd hoe het zondag gaat, veel succes!

loezke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 20:22

hee ienna, dat wisten we zelf eigenlijk ook nog niet zo goed haha. ik heb vroeger wel veel gesprongen met de ponys maar dat is al weer zolang geleden, dus ik heb even een opfris cursus nodig denk ik.

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 06:50

Ziet er leuk uit, Loes! En erg mooie foto's! Die Cisco, echt een veelzijdig paardje OK dan!

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 11:18

ziet er leuk uit! beetje te ver naar voren voor kleine sprongetjes, maar misschien wou je gewoon hoger Knipoog leuke combo om naar te kijken Haha!

sibond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 11:52

leuk paardje Haha! tis ook egt een mooie bonte!
houding zei je zelf al..

loezke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 17:27

Dankjewel allemaal!
@redneck : hee hallo!! leuk dat je ook een berichtje achterlaat hier!! alles goed met jullie? de fotos zijn leuk he, heeft regine gemaakt.

@ginnybanshee : kleine sprongetjes.. ik vind het eigenlijk al hoog zat Scheve mond Nagelbijten / Gniffelen

jolienvdb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 17:37

leuke foto's en leuk paardje! Lachen
hij springt wel lekker ruim... toffe combinatie trouwens!