Vandaag heeft mijn moeder een paar foto's van het rijden gemaakt!
De laatste tijd gaat het opzich wel goed met rijden, alleen Leandro heeft door dat hij zijn tong over het bit kan gooien, en nu we een tonglepel hebben, pakt hij het bit vast. Dit doet hij nog niet zo lang, en ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt!
Verder ben ik Leandro hard aan het trainen, hij werkt harder dan vroeger en hij is ook erg werkwillig!
Dus het gaat de goede kant op allemaal!
Zijn gangen worden veel mooier en meer gedragen en ook gebruikt hij zijn achterhand meer en loopt actiever!
We willen dit jaar ook meedoen aan de selectie van het kampioenschap voor jonge dressuurpony's.
Er is nog veel te vebeteren en daar ben ik dus ook al hard mee bezig!
Gelukkig heb ik nu vakantie, kan ik me er nog meer op concentreren

ohjah, nog even wat informatie over Leandro. Leandro is een 4 jarige welsh nwr. hij is ruin en we rijden nu B, hebben over een lange periode ongeveer 10 wedstrijden gereden denk ik. De laatste tijd hebben we even geen wedstrijden gereden, maar we gaan weer inschrijven!
eerst even een foto van pas op buitenrit

1.

ik heb wel een bodyprotector aan
en voor het rijden vandaag
2.

http://img519.imageshack.us/img519/3776 ... wruah8.jpg
Hij kantelt, maar verder wel een fijne foto
3.

Hij mag wat ontspannener in de mond en hij hangt wat (en kantelt ook iets). ik moet meer op mn kont zitten
4.

mijn linkerhand
(komt doordat hij vasthoudt, en soms doe ik daardoor mijn hand hoger.. maar ik ben het mezelf aan het afleren, het komt al veel minder vaak voor dan eerder!)5.

middendraf! mijn hand weer (en mijn gezicht
) maar zie die achterhand!!
6.

Hier schoot hij naar voren terwijl ik de teugels wat langer had.. ik ben dus de teugels aan het op maat maken.
Maar verder loopt hij wel heerlijk!
7.

ik ben trots op deze foto!
De laatste tijd ben ik dus echt bezig met hem beter te laten marcheren enzo, meer actiever.en zijn stap wordt heel mooi, heel ruim en krachtig. Je ziet op deze foto ook wel dat hij nu erg ruim stapt
(en dat terwijl ik eigenlijk niet hoef te drijven!)en dat vind ik erg goed voor een 4-jarige! (ik heb wel mijn handen iets te breed, ik doe ze expres breed, maar hier zijn ze iets té)
8.

lekker stappen en teugels op maat maken.
9.

hij had iets losser gemogen in de mond en iets minder stelling.
10.

en nog even een gewone foto van mijn lieverd

11.

misschien heb je me op concour gezien een keer ofzo?