Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

crossmonster schreef:in de proef kun je de jury wat "voor de gek houden" door voor de middenstap, iets verzameld te stappen, dus langzamer en korter dan zijn normale stap.
als je dan gaat van hand veranderen voor de middenstap, dan kun je de pony zijn gewone stap laten doen.
zo ziet de jury verschil, en zeker op een onderlinge wedstrijd, zal dit beloont worden met een redelijk punt.

[gast1122] schreef:Wat ik doe is de teugels lang maken, zodat het paard zich 'uitrekt'. (Dus de passen worden langer, niet sneller)
Als je paard dat doet geef je er een beenhulp aan, zodat hij leert als je die beenhulp geeft dat hij dan gaat verruimen
Succes ! Enneh, dat lukt ook niet 1,2,3 he
Xx
heb er niet zo veel verstand van en ik twijfel er altijd over..
XNISJE schreef:[gast1122] schreef:Wat ik doe is de teugels lang maken, zodat het paard zich 'uitrekt'. (Dus de passen worden langer, niet sneller)
Als je paard dat doet geef je er een beenhulp aan, zodat hij leert als je die beenhulp geeft dat hij dan gaat verruimen
Succes ! Enneh, dat lukt ook niet 1,2,3 he
Xx
Even een misschien wel hele domme vraag maar moet je bij middenstap de teugels op maat maken of richting halsstrekken gaan?heb er niet zo veel verstand van en ik twijfel er altijd over..