Mijn eigen commentaar bij de foto's is tenen naar binnen en teugels op maat houden.Andere tips zijn van harte welkom!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ziet er goed uit, leuke foto's. Je zou misschien alleen wat meer uit het zadel mogen komen boven de sprong, iets meer meegaan met je paard. Voor de rest ziet het er leuk uit.
)
Ja klopt ik geef wel héél erg veel ruimte hé? Nouja ga binnenkort weer les volgen dus komt hopelijk goed
paxine schreef:Ja klopt ik geef wel héél erg veel ruimte hé? Nouja ga binnenkort weer les volgen dus komt hopelijk goed

Is echt niet persoonlijk.
ik zag je nog, vond het erg netjes uitzien en top dat je zoveel doet met een draver

Gracy schreef:paxine schreef:Ja klopt ik geef wel héél erg veel ruimte hé? Nouja ga binnenkort weer les volgen dus komt hopelijk goed
Was dit een officieel cross-training? want meestal wordt opgelet hoe de ruiter zit op zijn paard en begeleidende advies gegeven...
De kleur is wel leuk met je hoofdstel, maar ik vindt het persoonlijk geen geslaagde combinatie met een mexicaanse neusriem
Het lijkt mij wel verstandig dat je eerst springles neemt voordat je weer gaat crossen![]()
Zo verbeter je je houding & balans, krijg meer vertrouwen en meer contact met je paard.

Ze loopt het best met zo'n neusriem dus vandaar
Ik ben trouwens niet helemaal onvoorbereid aan de cross begonnen hoor! Heb altijd springles gehad maar ben ermee gestopt vanwege verhuizing naar een andere stal.Volgende week verhuizen we naar Emmeloord dus dan kan ik weer gaan lessen,is hard nodig aan jullie reacties te zien,en vind dat jullie gelijk hebben hoor
Ingridje16 schreef:Ah paxine ik vind dat zo'n leuk paard. Vond jullie cht leuk gaan met ze tweeen![]()
Met de ponyrennen ging je ook echt keihard
Jouw tinker ging ook super zeg!! Hij/zij vloog over de hindernissen 
!