Verle (OOSeven) haar eerste wedstrijdfoto's.. 2x 3e!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Verle (OOSeven) haar eerste wedstrijdfoto's.. 2x 3e!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 15:52

Heej allemaal!
Gisteren wedstrijd gehad met Verle en de 2 proeven gefilmd. Verle was heel braaf geweest, geen gekke dingen gebeurd, maar nageeflijkheid was niet zo denderend, terwijl dat nu juist de laatste tijd erg fijn ging! Maar dat ze niet fijn nageeflijk liep was wel mijn eigen schuld! Moet mijn handen wat stiller houden, dan wordt zij van zelf rustiger in haar hoofd.

Maar goed, de uitslag was:
Eerste proef: 3e en 191 punten.
Tweede proef: 3e en 192 punten.

Nu officieel B+7!

De foto’s...
Losrijden:
1. Afbeelding
Lekker draf moment, vlak voordat we naar de ringen mochten.
2. Een keer de hand laten volgen, wel in het begin, dus ze zakt nog verder…
3. En de ring in, gerustellen door te praten, al was het meer voor mij zelf dan voor Verle Haha!

De eerste proef (staat niet op volgorde):
4. Binnen komen in arbeidsdraf, mag ronder...
5. Afbeelding
Grote volte doorzitten, voor galop rechts aanspringen.
6. Rechtergalop
7. Grote volte doorzitten voor galop links, ze maakt zich hier wat lang...
8. Galop links
9. Begin van halsstrekken, ze mocht haar neusje er meer uit, maar zakte wel goed..
10. Afbeelding
Wegrijden middendraf, goede reactie. Maar ze werd een duikboot, commentaar was ook: Te diep.
11. Hier eindigde we dus, duikboot Verle
12. Afbeelding
Tweede middendraf, iets beter, mag alleen nog wat meer opgericht.
13. Afbeelding
A Afwenden en tussen X en G halthouden en groeten.

En nog paar leuke foto’s van de 1e proef.
14. Afbeelding
15. Afbeelding
16. Afbeelding

De tweede proef (ook nu staan de foto’s niet op volgorde):
17. Binnen komen.
18. E afwenden B rechterhand, lekker beengebruik!
19. Na de middendraf, vond Verle de auto’s op de parkeerplaats direct naast de ring wel even spannend!
20. Afbeelding
Gebroken lijn 5 meter.
21 Afbeelding
Grote volte en halsstrekken.
22. Afbeelding
Linker galop, grote volte.
23. Overgang van stap naar draf
24. Afbeelding
Rechtergalop.
25. Afbeelding
Wegrijden naar de middendraf, ik moet meer terug zitten...
26. Tussen X en G halthouden en groeten.. Verle bleef de auto’s zeer interessant vinden!

Nog 2 leuke foto’s van de 2 proef.
27. Afbeelding
28. Afbeelding

HENIEEJJ

Re: Verle (OOSeven) haar eerste wedstrijdfoto's.. 2x 3e!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 16:29

Wat een leuke foto's Haha!

Kleinuh_Sjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 16:38

Mooie foto's quir, ze loopt lekker los door het lijf
Gaat helemaal goed komen met jullie Haha!

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 17:04

Ziet er netjes uit. Ik vind haar nog wat lang in haar lijf blijven, maar ze loopt in ieder geval lekker ontspannen.

Je gaat snel de B door hoor! Nu ik met Joemmie nog Knipoog

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 17:25

Fijn dat het meteen de eerste keer zo goed gaat!! Zo ben je zo door de B heen!
Ik herken de omgeving, Mierlo Haha!
Heel veel succes met alle wedstrijden die nog gaan volgen!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 19:22

Dimple schreef:
Ziet er netjes uit. Ik vind haar nog wat lang in haar lijf blijven, maar ze loopt in ieder geval lekker ontspannen.

Je gaat snel de B door hoor! Nu ik met Joemmie nog Knipoog

Ben het helemaal eens met Dimple Lachen

En niet te hard he! Straks heb ik geen mede B-genoten meer Tong uitsteken

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 11:21

Ziet er heel netjes uit Quir!!!

Urielle, ik wacht wel ff op je hoor Tong uitsteken

shamyrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 12:02

Ziet er al goed uit. Lekker ontspannen en inderdaad nog wat lang in zijn lijf. Als ze wat meer op het achterbeen komt zal het duikboot effect ook minder worden. Voor de B ziet het er netjes uit. Gaat goed komen met zo'n leuk beestje.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 12:04

Dimple en Urielle: Ze is inderdaad nog lang in haar lijf, maar ik heb haar een hele tijd lang moeten rijden, omdat ze zo ontzettend in elkaar duikte. Dat is nu wel helemaal weg, dus ben nu sinds een week of 3 haar weer ronder aan het rijden, ging goed.. Maar zoals ik al zei was haar nageeflijkheid niet goed, en heb dan dus liever dat ze lang loopt, maar wel laag blijft, als dat ze er weer helemaal er achter duikt en ze achter de teugel loopt. Ziet er heel leuk uit! Rijd ook fijn, maar het is gewoon niet juist. Enige commentaar wat ik op startcoupons had was dan dus ook: Nageeflijkheid niet constant, en in de eerste proef stond er nog bij: keurig gereden! verder commentaarloos...

Maar Urielle, ik wil haar goed bevestigd hebben, al is ze dat wel, nu nog op wedstrijden... Voordat we naar de l1 gaan.. Knipoog
Al wil ik toch kijken of ik haar in de winter L kan startten, maar even afwachten en aankijken hoe ze het gaat doen. Haha, maar jij gaat straks ook hard hoor!

Dimple: Het schiet zo inderdaad wel op in de B! maar jij gaat met joem ook wel snel de B door hoor! Knipoog

Amina: Dit is inderdaad in Mierlo geweest! Hoe weet je dat?? Haha, kom je daar vaak??
Bedankt!

shamyrah: Je hebt helemaal gelijk! Maar we zijn er dus ook hard mee bezig. Lachen
Dankje!

Maar ik ben dus wel bezig met ronder rijden, maar ik heb haar nu nog liever te lang als te rond, omdat ze er dan achter duikt en dat moeten we niet hebben! Lachen
En, ik vind dat je op een wedstrijd niets kan verbeteren, alleen maar eruit rijden wat er goed in zit. Thuis is ze ook nog niet altijd even mooi rond, dus kan ik dat op een wedstrijd ook nog niet verwachtten... Lachen

verder bedankt voor de reacties!!

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 12:20

Ziet er lekker ontspannen uit zeg!!!! Jullie gaan er komen! En je hebt gelijk hoor, lekker op het gemakje van klasse naar klasse! Succes!

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 15:37

heey alice het gaat erg goed he de laatste tijd als je nog eens mooi een tijdje in de B blijft Knipoog
anders krijg ik er dadelijk zware concurentie aan Haha!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 15:45

wendyke schreef:
heey alice het gaat erg goed he de laatste tijd als je nog eens mooi een tijdje in de B blijft Knipoog

Haha, het gaat de laatste tijd inderdaad wel lekker, nog veel te verbeteren, maar het begin is er! Maarre, in de winter ga ik gewoon lekker tegen jou rijden. Knipoog Haha, en echt concurentie zullen we in het begin nog niet zijn.. Knipoog

Astrid: inderdaad we hebben de tijd. Maar de B is toch wel heel saai... Tong uitsteken
Maar denk wel 1 van de belangrijkste... De basis he Lachen

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 15:48

Quir schreef:
wendyke schreef:

Haha, het gaat de laatste tijd inderdaad wel lekker, nog veel te verbeteren, maar het begin is er! Maarre, in de winter ga ik gewoon lekker tegen jou rijden. Knipoog Haha, en echt concurentie zullen we in het begin nog niet zijn.. Knipoog

Astrid: inderdaad we hebben de tijd. Maar de B is toch wel heel saai... Tong uitsteken

haha wel als we zo door blijven gaan hij heeft een enorme dip op het moment presteer op geen wedstrijd maar hopen dat het snel weer terug komt.
alvast heel veel succes zondag ben benieuwd waar ze het precies houden de starttijden staan wel op startlijsten.nl

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 15:55

wendyke schreef:
Quir schreef:

haha wel als we zo door blijven gaan hij heeft een enorme dip op het moment presteer op geen wedstrijd maar hopen dat het snel weer terug komt.
alvast heel veel succes zondag ben benieuwd waar ze het precies houden de starttijden staan wel op startlijsten.nl

Ja klopt, best vreemde startlijsten! Het is gewoon bij de Witte Valei zelf, ook zelfde adres, dus waar ze het willen houden? Parkeerplaats is al zooo ontzettend klein... in de winter is het altijd op het bospad parkeren...

Maar ik vind de kring wedstrijd best slecht georganiseerd dit jaar, jammer! Iedereen van dezelfde club zit bij elkaar in de ring en zo...

Maar komt helemaal goed hoor met jullie, doorgaan en je raakt vanzelf uit de dip! Echt waar. Heel veel succes!
Hoe laat moet je zondag trouwens rijden??

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 15:59

Amina schreef:
Fijn dat het meteen de eerste keer zo goed gaat!! Zo ben je zo door de B heen!
Ik herken de omgeving, Mierlo Haha!
Heel veel succes met alle wedstrijden die nog gaan volgen!

Ik was nu net in je profiel aan het kijken, maar heb je op de nieuwe ark gereden ja?!
En op Karan van Heike gereden? Leuk zeg! Heike en Karan mochten geloof ik na mij de proef rijden..

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 16:10

Citaat:

alvast heel veel succes zondag ben benieuwd waar ze het precies houden de starttijden staan wel op startlijsten.nl[/quote]

Ja klopt, best vreemde startlijsten! Het is gewoon bij de Witte Valei zelf, ook zelfde adres, dus waar ze het willen houden? Parkeerplaats is al zooo ontzettend klein... in de winter is het altijd op het bospad parkeren...

Maar ik vind de kring wedstrijd best slecht georganiseerd dit jaar, jammer! Iedereen van dezelfde club zit bij elkaar in de ring en zo...

Maar komt helemaal goed hoor met jullie, doorgaan en je raakt vanzelf uit de dip! Echt waar. Heel veel succes!
Hoe laat moet je zondag trouwens rijden??[/quote]ja ben ook benieuwd hoe ze dat gaan doen zondag zal wel weer een ranmp worden.Ik vind de selectie wedstrijden ook niet geweldig geregeld maar ja we doen het er maar mee.ik moet zondag pas klaat rijden, mijn ring begint pas om 14.30 en dan als 14de
maar moet ook nog 4tal en jij?

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 16:11

wendyke schreef:
Citaat:

Citaat:

Hoe laat moet je zondag trouwens rijden??
ja ben ook benieuwd hoe ze dat gaan doen zondag zal wel weer een ranmp worden.Ik vind de selectie wedstrijden ook niet geweldig geregeld maar ja we doen het er maar mee.ik moet zondag pas klaat rijden, mijn ring begint pas om 14.30 en dan als 14de
maar moet ook nog 4tal en jij?[/quote]

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 16:21

Mijn ring begint om half 10 en ben nummer 16, dus wel 's morgens... Maar ik hoef geen 4 of 6-tal te rijden, wil ik nog wel graag een keer doen! Maar bij ons op de club hebben we geen 4 of 6-tal..

Misschien kom ik naar je proef kijken als het mij lukt en ik er ben. Knipoog
Denk dat we Verle namelijk na de proef meteen naar huis brengen. ben heel erg benieuwd hoe ze het willen gaan doen op het terrein!

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 16:29

Quir schreef:
Mijn ring begint om half 10 en ben nummer 16, dus wel 's morgens... Maar ik hoef geen 4 of 6-tal te rijden, wil ik nog wel graag een keer doen! Maar bij ons op de club hebben we geen 4 of 6-tal..

Denk dat we Verle namelijk na de proef meteen naar huis brengen. ben heel erg benieuwd hoe ze het willen gaan doen op het terrein!

gewoon 4 bij elkaar zoeken en een paar keer oefenen of zijn er geen vrijwillers die dat willen een 4tal.
ja dat parkeren ben ik benieuwd naar als we maar niet op die bospad moeten gaan staan

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 16:33

wendyke schreef:
Quir schreef:

gewoon 4 bij elkaar zoeken en een paar keer oefenen of zijn er geen vrijwillers die dat willen een 4tal.
ja dat parkeren ben ik benieuwd naar als we maar niet op die bospad moeten gaan staan

Niet direct, we hebben wel een paar die willen, maar nog nooit doorgezet... Met de clubkampioenschappen hebben we wel altijd een 4-tal... Ik hoop ook niet dat we op het bospad moeten staan! Das echt vervelend dan...

Olandalove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 16:39

Amaai dat ziet er al goed uit! Haha! doe zo verder en dat komt helemaal in orde Cool

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 22:19

Olandalove schreef:
Amaai dat ziet er al goed uit! Haha! doe zo verder en dat komt helemaal in orde Cool

Dankje voor je reactie! Haha!