Don vond het erg spannend op het terrein (was pas onze 2e keer outdoor) en ik was zelf ook best wel zenuwachtig. Dit was geen gouden combinatie voor ons en daardoor gingen de proeven niet zo heel erg goed. Hij maakte zich wat lang en wilde erg graag kijken naar van alles en nog wat, waardoor hij er regelmatig een beetje uit kwam. De proeven waren hierdoor wat onrustiger dan normaal, maar voor een eerste keer was ik toch best tevreden. Uiteindelijk werden de proeven beloond met een 4e plaats met 180 punten in de eerste proef en een 5e plaats met 186 punten in de tweede proef. Ik was dus weer hartstikke trots op mn ventje.
Bij de tweede ring werden foto's gemaakt door de mensen van www.paardenflits.nl (in mijn geval door aquatje hier op bokt). Ondanks dat het niet helemaal naar mijn zin ging zaten er toch nog een paar mooie foto's tussen. Aquatje dank je wel voor de foto's! Ik ga nog eens even verzinnen welke ik wil bestellen, want vind het wel leuk om een foto te hebben van ons L1-debuut! Inbreng over welke ik zal bestellen is ook altijd welkom!!!
1. Vlak voor het binnenkomen: Eng hoor daar in die hoek

2. A in zicht; proef gaat beginnen: Er zit daar echt iets engs hoor baas
3. Inzet halsstrekken
4. Iets geconcentreerder

5. Galopje
6. Inzet middendraf
7. Middendrafje
8. Middengalop
9.
10. En klaaaaar!
Ben trots op mn grote / kleine man!

commentaar al gegeven anders val ik zo in herhaling