At work met Jolie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dioxide

At work met Jolie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 20:56

Sinds een paar weken heb ik de eer om Jolie van bokker Tessya bij te rijden, en afgelopen zaterdag was mijn vriend even mee om zijn cameratje uit te testen met bewegings-/paardenfoto's. Zoals je ziet zijn de foto's errug blauw, dit komt omdat de fotograaf de camera op P-stand had staan en dus niet ingesteld had Koe

Omdat het zaterdag zo asociaal warm was hebben we 's middags vooral wat stapwerk gedaan, en kleine stukjes gedraafd/-galloppeerd om het paardvriendelijk te houden. Mijn houding is in draf gewoon vet bagger, ik zit voorover omdat mijn bekken kantelen nog een groot struikelblok is na 2 ongelukken. In galop en stap heb ik hier juist geen last van. Daarom wordt er absoluut aan gewerkt dmv oefeningen voor mezelf en binnenkort lessen met Jolie Ja

Sneakers zijn eigen lompigheid, was vergeten m'n laarzen aan te trekken voor ik er op stapte. Normaal rijdt ik met leren laarzen, en dan liggen m'n benen ook een heel stukkie beter

1 - Rondje stappen met lange teugel, even naar het plastic vol enge kabouters laten kijken.
Afbeelding
Afbeelding

2 - Eerst de achterhand er onder rijden, met licht teugelcontact.
Afbeelding

3 - Vanuit een volte op de binnenhoefslag uitkomen en iets meer vragen (maar wat dat binnenbeen doet Verward).
Afbeelding

4 - E afwenden, overgang naar het halthouden.
Afbeelding

5 - We draven ook nog wel een inzet van een volte om haar vervolgens weer vwnw te willen rijden..
Afbeelding

6 - Goedzoooo paard, mag misschien wat meer richting LL maar ze liep echt super ontspannen (en dat bedoel ik dus met kantelen..)
Afbeelding

7 - Klaaaaar, lange teugel geven
Afbeelding

8 - Dikke konten aan de macht! Haha! Clown
Afbeelding

Britt

Re: At work met Jolie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 12:01

Leuke foto's hoor! Jammer dat het zo'n smurfeneffect heeft Haha!

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 12:05

ziet er goed uit , soms wel je hakken wat uitdrukken!
x sharona

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 20:30

BrittKitt schreef:
Leuke foto's hoor! Jammer dat het zo'n smurfeneffect heeft Haha!

Clown Ach, ook weer een ervaring rijker zullen we zeggen; weet ik gelijk hoe ik er als Smurf uit zou zien Haha!
En ik zie dat ik stiekum nog steeds mn polsen inknik Lips are sealed

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 10:57

Leuke foto's Jorien Lachen
Leuke knollie ook!