Omdat het zaterdag zo asociaal warm was hebben we 's middags vooral wat stapwerk gedaan, en kleine stukjes gedraafd/-galloppeerd om het paardvriendelijk te houden. Mijn houding is in draf gewoon vet bagger, ik zit voorover omdat mijn bekken kantelen nog een groot struikelblok is na 2 ongelukken. In galop en stap heb ik hier juist geen last van. Daarom wordt er absoluut aan gewerkt dmv oefeningen voor mezelf en binnenkort lessen met Jolie

Sneakers zijn eigen lompigheid, was vergeten m'n laarzen aan te trekken voor ik er op stapte. Normaal rijdt ik met leren laarzen, en dan liggen m'n benen ook een heel stukkie beter
1 - Rondje stappen met lange teugel, even naar het plastic vol enge kabouters laten kijken.

2 - Eerst de achterhand er onder rijden, met licht teugelcontact.

3 - Vanuit een volte op de binnenhoefslag uitkomen en iets meer vragen (maar wat dat binnenbeen doet
).
4 - E afwenden, overgang naar het halthouden.

5 - We draven ook nog wel een inzet van een volte om haar vervolgens weer vwnw te willen rijden..

6 - Goedzoooo paard, mag misschien wat meer richting LL maar ze liep echt super ontspannen (en dat bedoel ik dus met kantelen..)

7 - Klaaaaar, lange teugel geven

8 - Dikke konten aan de macht!