Bonny (Tinker) @ Springen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

Bonny (Tinker) @ Springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 16:08

Zo, ik heb net even gesprongen,
en ik heb natuurlijk weer filmpjes gemaakt,
en....er zit ook een nogal rare sprong(lees: Blooper) tussen...
Ik twijfelde nogal namelijk...
Maar, ik heb ook bewijs dat ie wél die hoogte normaal kan springen!

Maargoed, al met al vond ik het super gaan, aan mijn houding is nog veel te verbeteren soms, maargoed...je mag ook commentaar geven daarop (behalve bij de blooper, want dat weet ik zelf wel.. en nee...ik trek niet in d'r mond, ik laat de teugels door mijn handen glijden, het lijkt alsof ik trek, maar dan hield mijn pony zijn evenwicht ook echt niet en geloof me, dat heb ik al eerder meegemaakt... Vork Bloos )

Genoeg gebabbelt,
hier de filmpjes!

1. Stijlsprong:
http://www.youtube.com/watch?v=nsoSLdzGOU0

2. Oxer
http://www.youtube.com/watch?v=d3OB8FmZNuw

3. Hoge Oxer (Blooper, niet luisteren naar dat gelach, vond het namelijk nogal lollig...)
http://www.youtube.com/watch?v=BOablocSXCA

4. Hoge Oxer (Nu laten we zien dat we het wél kunnen! )
http://www.youtube.com/watch?v=Ocl6RXGF-hs

Nou, wat vinden jullie ervan?
Laat je reactie achter

honolulu

Re: Bonny (Tinker) @ Springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:11

ziet er leuk uit.. maar uuhm.. blooper Tong uitsteken? ziet er uit als beetje verkeerd aangesprongen maar verder niet Clown

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 16:14

Dionne_Xx schreef:
ziet er leuk uit.. maar uuhm.. blooper Tong uitsteken? ziet er uit als beetje verkeerd aangesprongen maar verder niet Clown

Opzich is het ook niet zo erg hoe die springt (ja als je hem op dat moment op de stop-knop drukt wel..Tong uitsteken) maar hoe ik erop zit... Vork Niet erg charmant...

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 17:31

Meer?

Kiavida

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 17:33

WOW! nooit van een tinker verwacht!
springt goed! Haha! super! Haha! ook wel leuke combi jou op een tinker! Haha! ziet er schattig uit!

jasmijnlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 17:39

mooi beestje, heeft ook goeie spring techniek. alleen probeer als je er heen rijd rustiger te rijden. veel impuls maar tog rustig, want nu zie ik een leuk beestje die op de hoefslag met de bibs naar binnenloopt en bij die laaste bocht voor de hindernis ( filmpje 3 en 4, eerste 2 kan ik het niet zien) als je dan al in galop bent gaat het veel makkelijker, je maakt nu namelijk een hele scherpe bocht en je springt aan en aan het filmpje te zien lijkt je paardje haast te struikelen. verder springt ie heel mooi:)

XxXCathUXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 17:52

Leuk hoor!
Knap van je tinker en jou! had ik inderdaad ook niet verwacht van een Tinker!
Maar jullie zijn een leuk stel:)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 18:31

jasmijnlover schreef:
mooi beestje, heeft ook goeie spring techniek. alleen probeer als je er heen rijd rustiger te rijden. veel impuls maar tog rustig, want nu zie ik een leuk beestje die op de hoefslag met de bibs naar binnenloopt en bij die laaste bocht voor de hindernis ( filmpje 3 en 4, eerste 2 kan ik het niet zien) als je dan al in galop bent gaat het veel makkelijker, je maakt nu namelijk een hele scherpe bocht en je springt aan en aan het filmpje te zien lijkt je paardje haast te struikelen. verder springt ie heel mooi:)

Ja weet ik Knipoog
Bedankt, Bonny had er nogal veel zin in Bloos
Enne, hij zwenkt iets uit ja, maar daar ben ik eme bezig, maar hij struikelt niet hoor, maar daar hebben ze (tijdelijk, ze konden het niet zo snel ergens anders kwijt) een laag zand liggen waardoor ie in een keer zwaarder aanmoet springen.
En ja, die scherpe bocht kan niet ruimer... Vork Jammer genoeg..

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 18:31

Luigie schreef:
WOW! nooit van een tinker verwacht!
springt goed! Haha! super! Haha! ook wel leuke combi jou op een tinker! Haha! ziet er schattig uit!

Haha, dank je wel Bloos

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 18:32

Het is al eerder gezegd, maar probeer rust en controle te krijgen.
Je paard is te gehaast. Door met rust en controle op de hindernis af te rijden zal het paard ook beter zijn rug moeten gebruiken.

Verder houd je paard zich ook erg scheef. Bij filmpje 3 en 4 is mooi te zien dat ze continu met een rechter stelling loopt en de achterhand naar links gooit. Probeer de voorhand terug voor de achterhand te plaatsen door je beide handen een beetje naar links te plaatsen Lachen

DyonS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 18:33

ik heb nog nooit een tinker gezien die zo hoog kan springen!! Wow!

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 18:49

sssjjiiit heee
en ik was blij met mijn oxer van 85 (ik had op dat moment lef:P) en met mijn dubbel van 1.10:O
maare... jij bent echt een durfal he??:P
ik heb trowuens vandaag voor het eerst 60 cm (kruisje) gesprongen met l'espoir:D
een keertje ging ze er zooo snel op af dat ik er niet kon houden etc. maja....
mijn tink kan ook goed sprongen he?:P
ik ben vandaag bij de vorrige eigenaren van murf geweest en zij hebben een ander paard, broertje van noor.. die is 1.75 m hoog:P
en daar reed ik op:D:D
ik heb foto's bij http://www.evy.nl en dan bij murf, en dan bij ongeveer de eerste alinea de paarden Brand en RODERICK, de 2e moet je hebben om mij te zien
ik had alleen geen cap mee, en die van hun paste ik niet en dat vonden ze te gevaarlijk omdat hij anders voor mijn ogen kon komen en dat was wel gevaarlijk dus;P
maar ik heb idd bokt:P
xxx evy

ps. fem kwam langs en ze zij dat ze jou kende en dat jij gelijk naar haar toe was gekomen om te vragen of ze me kende:P

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 16:44

Liesjuh schreef:
Het is al eerder gezegd, maar probeer rust en controle te krijgen.
Je paard is te gehaast. Door met rust en controle op de hindernis af te rijden zal het paard ook beter zijn rug moeten gebruiken.

Verder houd je paard zich ook erg scheef. Bij filmpje 3 en 4 is mooi te zien dat ze continu met een rechter stelling loopt en de achterhand naar links gooit. Probeer de voorhand terug voor de achterhand te plaatsen door je beide handen een beetje naar links te plaatsen Lachen

Ja ik weet het, ze had er een beetje erg veel zin in, en wat betreft dat naar buiten lopen, dat deed ik zelf als je goed kijkt, omdat ik erg dr bij de hoefslag moest houden, anders wendde ze af, met een dressuurwedstrijd gaat dat wel goed...maar ik zal er om denken! Knipoog
Commentaar mag altijd.

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 16:46

ziet er goed uit !

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 16:47

nena123 schreef:
ik heb nog nooit een tinker gezien die zo hoog kan springen!! Wow!

Haha Vork