Vanmorgen om 5 uur ging de wekker en rond kwart voor 7 stond Nuut in de trailer en konden we weg. We kwamen daar als allereerste aan en ik heb alles op mijn gemak kunnen doen, dat was erg fijn. Om 8 uur zat ik er uiteindelijk op en richting de inrijbak gereden. Erg fijn, lekker ruim en nog weinig drukte. Ze voelde erg fijn aan en toen ben ik parcours gaan lopen, daarna voelde ze wat stugger maar daarvoor in de plaats werd ze wel wat fanatieker.
Als tweede mochten we van start in de BB. Gewoon een rondje voor het vertrouwen, even kijken en daarna het echte werk. Eerst een rondje gereden, ze keek even naar de dingen aan de zijkant maar het viel me alles mee! Daarna een heerlijk parcours gereden, ze was lekker fanatiek en het ging gewoon echt heel fijn!
Toen een tijd gestapt om te wachten op de B en daar mochten we als tweede starten. Daar tussen door even gesprongen en toen had ik een weigering op de oxer. Nuut had helemaal gelijk, ik zat veel te veel te trutten, maar dat maakte me even onzeker. Nog even een paar sprongetjes gemaakt en niks aan de hand. Nuut was weer erg fijn te rijden! In de dubbel zat ik wat te klooien (onze eerste (en enige) B wedstrijd was ik uitgebeld op de dubbel) en daardoor hadden we een balk op de tweede. En bij de laatste hindernis liet ik haar iets teveel los, waardoor ze ook nog een balk mee nam.
Maar ik ben onwijs trots op mijn meissie, na al die zware maanden, na al dat gevecht, zijn we nu op weg naar een eenheid en we zijn weer een ervaring rijker. Daarnaast was ze gewoon onwijs fijn te rijden waardoor ik ook gewoon met een goed gevoel verder kan kijken!
Paar foto's. Ik ben erg blij met mijn borsttuig!!

1. Even bij kletsen, maar Nuut had er lol in zo te zien

2. Duidelijk te zien dat ze zelf erg wil aan trekken, dat is wel wat anders dan een paar maanden terug dat ik haar er nog net niet overheen moest tillen

3. Hindernis 3 (BB)

4. Hindernis 7b (BB)

5. De ring in, even laten weten dat ik er ook nog was, want ze wilde meteen al beginnen.

6. Hindernis 7b (B), 1 van de balken

Ik ben trots op Nuut! We zijn er nog niet, maar we zijn in elk geval op de goede weg!
Haha nee hoor.