Woest op een kleine training

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Woest

Woest op een kleine training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 08:13

http://s139.photobucket.com/albums/q298 ... ning-1.flv

Deze zondag heb ik een kleine clubwedstrijd in Wilderen en ik heb nog wat wezen trainen op een de 2 opmerkingen die de Jury tegen me zei
nl: * meer bijeen rijden(dit bouwen we langzaam op want dit duurt toch wel jaren)
* meer verruimen, maar dat moet ook langzaam aan komen.

Vanwege Woest in de koets geleerd heeft "liever lui dan moe" te zijn doordat het ander span paard "spastich veel werkt" in de koets, ging Ik hem vandaag eens goed aan het werk zetten (vandaar dat ik soms de indruk geef veel te drijven, maar dit is eigelijk bij normaal tempo niet nodig.)
In de galop drijf ik om hem op de hoefslag te houden ik heb de slechte stelling "galop" laten filmen, want ik wil zoveel mogelijk tips ect...

Heb op het haflingerforum al mooi veel tips gehad, mischien kan ik hier nog een paar bij vergaren.

*ps: hou het vriendelijk Clown

debje18

Re: Woest op een kleine training

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 20:11

Leuke haflinger, ziet er verder wel netjes uit, verder heb ik eigenlijk geen commentaar(ga mee met het commentaar van je zelf) en tips zit zelf ook een beetje met dat probleem in de galop Knipoog

Woest

Re: Woest op een kleine training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 20:59

dank je
niemand anders?