Ik heb een paar foto's van voor de koop en van vorige week. Ik vind dat we beiden erg veel verbeterd zijn, maar er is altijd ruimte voor meer
LB en ik op de dag van de koop. Eigen commentaar: Contact houden met de teugels, rug niet hol maken en neusje eruit houden.
Even een stukje galoperen. Eigen commentaar: Blijven zitten, vooral iets meer achterover, hakken laag houden.
Een weekje geleden. Eerst maar even grondwerk gedaan. Hier kun je mooi zien hoeveel hij gegroeid is, vind ik. Ik ben erg trots

Toch maar even erop geklommen :p Zonde dat het tegen het licht in is. Eigen commentaar: Handen rechtop, tenen naar binnen en onderbenen iets verder naar achteren. Iets meer been geven of iets minder hand, want z'n neusje is nog iets te diep. (poeh, wat ben ik kritisch)
Zonde van de wazigheid. mooie beenzetting en lekker losse staart. Eigen commentaar: niet naar geld zoeken en handen op gelijke hoogte houden.Hakken naar benenden en rug niet hol maken :p (veel om aan te werken zeg:P)
Heel erg jammer dat hij totaal niet scherp is, anders was het denk ik een hele mooie foto geweest. Hij geeft mooi na vanuit de schoft en ik denk dat ik netjes zit, al kan ik dat niet goed zien

Opbouwende kritiek is welkom