LB @ voor en na

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Alicia2u

LB @ voor en na

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 16:45

Sinds maart heb ik mijn eigen Bietje (LB). Omdat ik als student zijnde geen digitale fotocamera bezit, zijn sommige foto's met de telefoon gemaakt waardoor de kwaliteit niet helemaal goed is.
Ik heb een paar foto's van voor de koop en van vorige week. Ik vind dat we beiden erg veel verbeterd zijn, maar er is altijd ruimte voor meer Knipoog

Afbeelding
LB en ik op de dag van de koop. Eigen commentaar: Contact houden met de teugels, rug niet hol maken en neusje eruit houden.

Afbeelding
Even een stukje galoperen. Eigen commentaar: Blijven zitten, vooral iets meer achterover, hakken laag houden.

Afbeelding
Een weekje geleden. Eerst maar even grondwerk gedaan. Hier kun je mooi zien hoeveel hij gegroeid is, vind ik. Ik ben erg trots Lachen

Afbeelding
Toch maar even erop geklommen :p Zonde dat het tegen het licht in is. Eigen commentaar: Handen rechtop, tenen naar binnen en onderbenen iets verder naar achteren. Iets meer been geven of iets minder hand, want z'n neusje is nog iets te diep. (poeh, wat ben ik kritisch)

Afbeelding
Zonde van de wazigheid. mooie beenzetting en lekker losse staart. Eigen commentaar: niet naar geld zoeken en handen op gelijke hoogte houden.Hakken naar benenden en rug niet hol maken :p (veel om aan te werken zeg:P)

Afbeelding
Heel erg jammer dat hij totaal niet scherp is, anders was het denk ik een hele mooie foto geweest. Hij geeft mooi na vanuit de schoft en ik denk dat ik netjes zit, al kan ik dat niet goed zien Tong uitsteken

Opbouwende kritiek is welkom Lachen

Tamara21

Re: LB @ voor en na

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 16:49

Mooi paardje hoor!!!!!!! Haha! Haha!

Je kan wel zien dat er idd iets van een volbloedje inzit.

Kiavida

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 16:58

ik weet niet of het een leuk paardje is Tong uitsteken er staat een kruisje bij de afbeelding kan de foto's dus niet zien. Bloos

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 17:04

Luigie schreef:
ik weet niet of het een leuk paardje is Tong uitsteken er staat een kruisje bij de afbeelding kan de foto's dus niet zien. Bloos

Dan moet je even op 'vernieuwen' drukken Knipoog

Veraaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 17:08

Ik vind dat hij vrij klein is voor je. Maar verder een gewéldig paardje hoor! Ziet er goed uit! jammer van de onduidelijke foto's

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 18:57

Ze doen het niet. Kruisjes. Maakt ook niet uit als je het vernieuwd of niet.

Mazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 18:58

Bij mij doen ze het ook niet...

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 13:23

Alle foto's (en meer) staan ook hier

troela2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 17:10

mooi hoor