Mindfields schreef:Commentaar is goed, maar als ik dan haar foto's bekijk in haar profiel dan zie ik dat ze totaal niet weet waar ze over praat. Ik heb helemaal NIKS tegen mensen die IJslanders rijden, en het niveau dat je rijdt maakt me ook absoluut niet uit. Als je een paard fijn door zijn lichaam rijdt,met respect en gevoel, dan weet je genoeg. In haar profiel staan foto's waarvan ik denk, arme pony. En Charlotte kwam nogal vijandig uit de hoek en ik zeg: dan krijg je het gewoon terug.
Ik voel me niet beter dan een ander, maar ik vond haar reactie erg penny.
Medelijden met de pony? Ben jij geboren als ZZ amazone en heb jij nooit voor de lol rondgehobbeld? En alsjeblieft zeg, hoe kan jij aan een foto uit haar profiel zien of zij niet weet waar ze het over heeft? Er zijn instructeurs die geweldig les geven maar die zelf toch echt niet de sterren van de hemel rijden! En ik kan niet aan jou foto zien of je paard met respect en gevoel gereden word, heel knap als jij dat kan afzien van een foto. Volgens mij vind je jezelf heel wat en plaats je jezelf iets te hoog boven een ander
.
Edit; bokt.nl is geen "ode aan de Z-ruiters" forum, maar een forum voor mensen een grote liefde voor paarden delen. Volgens mij draait het daarom, en niet op welk niveau jij je paard kan rijden!
Laatst bijgewerkt door _Lot_ op 30-05-07 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt