Heel mooi paardje heb je! het ziet er (naar mijn idee) erg ontspannen uit. verder moet je zelf proberen rechter op te zitten en dan vooral je schouders naar achter en je hoofd omhoog, geld vind je toch niet zo snel:);) veel plezier nog verder met rijden en lessen
Wat een leuk paardje! Ziet er niet slecht uit. Enkele tips: rechterop zitten, schouders naar achter en voor je kijken. Zorg dat je armen niet gestrekt zijn, handen rechtop. Hakken goed uitdrukken en zorg ervoor dat je niet constant met je hielen tegen je paard wrijft --> tenen dus niet naar buiten duwen maar omgekeerd. Veel rijplezier verder.
Ik heb de indruk dat je paard een beetje hangt en daardoor zijn achterhand niet goed gebruikt. Dat van je houding is al gezegd. Voor de rest ziet het er netjes uit.
Haai iris! Leuke foto's hoor, wat kan Gis lekker uitproberen he?? Maar gaat helemaal goed komen hoor!! En ik kan het weten ( heb haar natuurlijk 2 1/2 jaar in mijn bezit gehad Succes met trainen!
wat een leuk paardje zeg,, maar zover ik het zie is er telkens geen verbinding, hou je handen boven de manenkam hakken ook uitdrukken schouders naar achter.. dan ziet het er al veel beter uit