Haha nee valt wel mee. Er zijn inderdaad paarden die hier wel van schrikken... maar gelukkig is die van mij wel rustig en heeft veel vertrouwen. Bij de 2e proef werd veel vuurwerk afgestoken omdat er een voetbal wedstrijd begon achter onze manege... kun je ook zien aan dat hij niet zo op mij let, die oortjes staan naar voren gericht haha. Ziet er ook wel lief uit.
Ziet er netjes uit! Let wel op je tenen, en je lijkt in de 2e proef wat dicht tegen de muur aan te zitten.. Kan ook aan de foto's liggen dat weet ik niet
Hij is 1,47 hoog (ongeveer... kan ook 1,47 half zijn) en het is een NRPS pony, stamt af van Baccarav van de corijon. Vader: Baccaras van den hoefstal, toepasselijk he? Baccaro haha.
jaa dat dagt ik al dat het 1 van baccarav was agz zn naam maar dagt vraag het voor de zekerheid een vriendin van mij laat haar pony binnekort ook dekken door baccarav
Leuke foto's en leuke pony, is ie van jezelf of nog van jan?
Over die tennisbaan, ik rijd zelf een ontzettend heet en schrikachtig paard, en ik krijg hem in de bak ook vrij gemakkelijk rondgestuurd, die fontijn in de tuin is enger