ik vroeg of ik op een bepaalde pony mogt rijden waar ik gister ook op zat, heel even maar want toen moesten we weg
heb toen eigenlijk alleen maar gestapt.maar ik mocht er vandaag niet op van die man, omdat ik volgens hem mijn handen te vast hou, en niet genoeg ontspan.nou was ik zondag bij een paard die ik ga verzorgen en bijrijden, dat was toen de 1e keer om te kijken hoe het ging.
die vrouw was heel positief, en zei toen tegen mijn moeder dat ze het moeilijk vond om haar paard zeg maar uit handen te geven, maar dat ze er bij mij wel een goed gevoel bij had. en daarna zei ze ook nog tegen mij dat ze vond dat ik een prettige rijstijl had en heel licht was met me hand.
toen ik gisteren dus op die pony bij die handelstal zat voelde het voor mij ook dat ik gewoon goed ontspande en voelde die pony ook heel ontspannen aan.
voor jullie is het natuurlijk moeilijk in te schatten hoe ik rij natuurlijk, maar ik wil toch vragen hebben jullie het idee dat ik ontspan ofniet. zo niet hebben jullie tips om dat toch te gaan doen zodat ik daar op kan letten.
bedankt
ik zal het eens proberen.