Hierbij open ik mijn eerste HAW topic met mn 10 jarige lieverd.
Hij is een verre afstamming van Almé Z & Ibrahim.
De reden waarom ik dit post is omdat het de laatste tijd zo supergoed gaat dat ik altijd zit te glunderen. Ik heb ook sinds kort een nieuwe instructeur bij waar ik 200% tevreden van ben en die ik voor geen geld van de wereld meer kwijt wil!!
Vroeger ging het zo : Ofwel liep hij te sterrenkijken ofwel was er verzet en wilde hij vaak niet meer verder.
Wat je hier op de video ziet is een werk van slechts enkele weken.
Ik ben met hem al een hele tijd( gaat met jaren
) bezig om hem mooi nageeflijk, rond, aan het been en ontspannen te rijden. Ik vind dat het er op de video wel tamelijk goed uitziet...Sinds ik de nieuwe instructeur heb rijden we dus zo... Alleen aan mijn houding moet dus gewerkt worden!! http://s197.photobucket.com/albums/aa16 ... i_0001.flv
Mijn eigen houding is wel erg :
* NIET wiebelen met die benen ( of wat ik ook doe!?)
* handen hoger houden
* mooi rechtop zitten
Nou wat vinden jullie? Mijn droom is om terug wedstrijden te gaan rijden ( hierbij denk ik mijmerend terug aan mijn pony tijd). Maar ik wil dit pas doen als ik en het paard een mooie combi zijn en mooi op elkaar afgestemd zijn.
Ik hoop vele tips van jullie te mogen ontvangen, daar ik graag wil bijleren!!
edit : dit is mijn zadel niet : normaal rijd ik dus met een dressuurzadel maar dat was bj de zadelmaker. Vandaar dat ik de VZH van mijn instructeur mocht lenen. Was toch wel een grote aanpassing, vandaar ook mijn baggere houding met momenten denk ik