Ze zit hier zelf net op bokt dus vandaar dat ik even de foto's voor haar plaats.
opbouwend commentaar mag
Nou genoeg gel*ld! de foto's:
[1]

[2]

[3]

[4]

[5]

[6]

[7]

[8]

[9]

[10]

[11]

[12]

[13]

[14]

[15]
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

:D
Leanee schreef:Ik rijd daar niet en kom daar ook nooit(heb alleen de foto's er voor haar opgezet), maar volgens mij is dit om de hoofdstellen uit elkaar te kunnen houden? kan best zijn dat ze liever niet hebben dat die eraf eghaald wordt omdat iemand dan het verkeerde labeltje terugpakt en het paard dus een verkeerd hoofdstel omkrijgt de volgende keer..
kan best zijn dat ik het fout heb hoor
Flevolander schreef:Als ik het goed begrijp is dit een manege paard ?
Vind hem er goed verzorgd uit zien alleen voor het paard zijn rug zou het denk ik wat fijner zijn als hij een martingaal of een thiedeman om krijgt. Maar daar hebben jullie denk ik weinig inspraak op. Jammer dat je net wat punten te kort kwam voor een promotiepunt... volgende keer beter !
Rintah schreef:Leanee schreef:Ik rijd daar niet en kom daar ook nooit(heb alleen de foto's er voor haar opgezet), maar volgens mij is dit om de hoofdstellen uit elkaar te kunnen houden? kan best zijn dat ze liever niet hebben dat die eraf eghaald wordt omdat iemand dan het verkeerde labeltje terugpakt en het paard dus een verkeerd hoofdstel omkrijgt de volgende keer..
kan best zijn dat ik het fout heb hoor
klopt precies was idd mooier geweest maarja niks aan te doen heFlevolander schreef:Als ik het goed begrijp is dit een manege paard ?
Vind hem er goed verzorgd uit zien alleen voor het paard zijn rug zou het denk ik wat fijner zijn als hij een martingaal of een thiedeman om krijgt. Maar daar hebben jullie denk ik weinig inspraak op. Jammer dat je net wat punten te kort kwam voor een promotiepunt... volgende keer beter !
ik dacht dat hulpteugels verboden waren bij dresuur??
en inderdaad we hebben niks te zeggen over het dragen van hulpteugels
Flevolander schreef:In F proeven is dit wel toegestaan voor manege paarden...
Saskiaatje schreef:Hm, typisch. Ben je met dit paard tot de F11 gekomen?
Want bij ons kom je echt niet voorbij de F8 als je paard niet
nageeflijk loopt.
Of hij moet alle oefeningen perfect beheersen.
. Hulpteugels mogen wel bij ons, martingaal althans en nageeflijk hoeft niet, maar is mooi meegenomen. sam_amore schreef:hou genoeg druk op je teugels...