Hoppenhof's Shardon @ APD Zelhem! [M2]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

retseH

Hoppenhof's Shardon @ APD Zelhem! [M2]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 16:54

Hello People Haha!

Gister ben ik met de New forest hengst Shardon naar Zelhem geweest, we reden daar twee M2 proeven.
Hij was nogal stout in het begin, we kwamen stuiterend het losrijterrein binnen en hij vond de paarden die met karretjes langskwamen ook wel erruug leuk Sigaar
Na een tijdje werd ie al wat rustiger en kon ik er wat meer aan rijden.
De eerste proef liep hij voor mijn gevoel niet zo lekker, ik had hem niet goed gesloten en hij was wat hangerig op de hand.
Gelukkig hadden we geen grove fouten en zijn wel gewoon de proef doorgekomen maar het was niet echt gecontroleerd.
De jury vond de proef blijkbaar wel winstpuntwaardig en we kregen 184 punten voor die proef en een 3de prijs, vond de punten dus erg meevallen Tong uitsteken
In de tussentijd van de 1ste en 2de proef heb ik Shardon even goed aan het werk gezet en vooral aan het werk gegaan met hem meer sluiten en dat hij moest zich meer concenteren op mij.
De 2de proef ging al veel beter en hij gedroeg zich netjes Ja
Deze proef vond ik zeker wel een winstpunt waard maar de jury was erg streng en gaf niemand een winstpunt.
Daar werden we 2de met 174 punten (waar ik het niet mee eens ben Sigaar ) en de eerste prijs had maar 1 puntje meer..
Maarja wel weer een winstpunt erbij. We hebben er nu 8 en hebben 4 wedstrijden gereden in de M2.

Shanna16 op bokt heeft wat foto's gemaakt, hier zijn ze:

Tussen de 1ste en 2de proef in, travers links inzetten (is moeilijk te zien van zijkant)
Afbeelding

Halthouden, ik wilde net het achterwaarts inzetten, maar zo overdreven hoeft mn been nou ook weer niet Knipoog
Verder stoere foto Cool
Afbeelding

Middengalop
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Volte 10 meter in galop inzetten
Afbeelding

Lovers
Afbeelding

jepsica

Re: Hoppenhof's Shardon @ APD Zelhem! [M2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 16:58

Ziet er super uit.
mooie pony.
jullie zijn een leuke combinatie.

LisaxFalco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 16:58

Erg mooi paard heb je daar onder je kont! Je mag je tenen wat meer naar binnen draaien. Verder geen commentaar! erg mooi gereden!

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 17:02

Wat een knapperd is hij toch, wauw...
Gefeliciteerd!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 19:29

Dubbelpost