We zijn er mooi te voet heengegaan. Dante vindt buitenritjes geweldig, dus toen we op het wedstrijd terrein aankwamen was hij lekker vrolijk. Hij liep super met losrijden... Helaas was het in de proef wel anders.
Ze gingen net prijzen uitreiken, en helaas lagen mijn ringen net voor de tent. In de eerste proef is Dant geloof ik wel 5x ervandoor gegaan. 1x was opzich wel grappig.
We kwamen aan in galop, Dant vond iets eng, staat stil, ik geef een schop en we gaan weer verder met het galoponderdeel.
Maarja, ik was dus aardig pissig (eerst schrok hij wel enzo, maar daarna was er niks meer aan de hand en was het pure aanstellerij..) Tweede proef ging redelijk. Daar rende hij een keer weg, door geklap van een tweede prijsuitreiking geloof ik. Verder ging het wel, niet heel goed, maar verder ook niet echt slecht. 
Punten vielen me reuze mee!! Eerste proef 187 (heel onterecht!) en laatste, tweede proef 182 punten en 10e. Dit was onze derde L2 wedstrijd.

Op mijn houding valt nog heel wat aan te merken, al vind ik dat het er op sommige foto's toch al wel netjes uit begint te zien.
Moet echt om mijn hakken denken, de helft van de tijd vergeet ik er weer op te letten en dan trek ik ze weer op...Nouja, de foto's dan maar:
Ik zit hier heel vaag.

Mooie foto vind ik.

Poging tot achterwaarts.
Dat gaat nog niet zo goed. 
Ik denk dat dit inzet middendraf is.
Middendraf.
(begint hij steeds beter te doen.) Mijn hakken. 
Wijken
Stap.

Aan de houding van Dant en mij te zien is dit een wegren moment.

Raar galop moment.
Best wel een mooie foto.

Dat waren ze weer.

.

Je hebt al goed aan je houding gewerkt, alleen nog aan je hakken denken (maar dat wist je al

Dat van die hakken komt omdat je benen onder het paardje uitkomen.
?