ik weet wel dat je moet proberen het hoofd omhoog te houden..wacht op tips haha Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik weet wel dat je moet proberen het hoofd omhoog te houden..wacht op tips haha
) en drijven. Ook kun je valsspelen door je vast te houden aan het zadel. Lara_Silver schreef:Hoofd omhoog, achterover zitten (liggen is ook erg effectief) en drijven. Ook kun je valsspelen door je vast te houden aan het zadel.

dan kan die ook niet bokken
Niine schreef:Ik ga altijd in mn beugels staan! Scheelt wel een paar boinken!

Breghje schreef:Het is hoe dan ook verzet (ik mag niet voorop dus ga ik klieren), dus idd een tik met de zweep, drijven,lang maken, zwaar en achterover zitten. Zorg er in elk geval voor dat jij de leiding weer overneemt. En laat hem maar wennen aan het achter een ander lopen, is misschien handig om het af en toe in de bak te oefenen?

kiddes schreef:in de bak gaat het juist wel goed..alleen op buitenrit niet helaas,maar denk dat je het moeilijk afleert als ze het eenmaal gewend zijn want heb hem nou 2,5 jaar bijna en toen die nog bij de vorige eigenaar was was hij juist de leider voorop en moest de rest in een groep er achteraan want hij heeft op een manege gelopen met de buitenritten..
.