ZanaraZ04 schreef:Het beste paard word met een week 3,,ik zie er geen slecht in als er 1 keer in de week paar rondjes op gestapt word, in totaal is dit misschien 5 keer gebeurt, ze staat nu 5 maanden weer stil totdat het veulen er af is.
Vind het nogal overdreven reacties, als ze nou 2,5 was oke dan snap ik jullie reacties en zou ik ook zo reageren.
Het beest is op een paar dagen na 3 jaar en een paar rondjes erop stappen kom nou dat kan egt geen kwaad.
Hoeveel 3 jarige lopen al op L niveau sorry hoor maar dan heb ik daar meer medelijden mee!!
Ja dat is al helemaaaaaal van de gekke af!
Ik vind, met 3 jaar ga je beginnen! Rustigaan longeren. Dan longeren met zadel op enzo. En daarna pas erop. Dit paard is nog geen drie en kent alles al! Dus dan ben je al begonnen toen ze 2,5 was! Of ben je er vorige week hupsa opgesprongen en loopt ze al meteen alsof het de normaalste zaak van de wereld is? ( vind het er namelijk ontspannen/ruistig uit zien op de foto, was opzcih natuurlijk een pluspunt is...maar omdat ze nog zo jong is, trek ik dan snel de conclusie dat hier al wat meer tijd in gestoken is dan 2x erop zitten)
Dan komt er ook nog bij dat ze in de groei is + drachtig is. Ik zou zeggen; laat dat paard lekker in de wei staan, veulen krijgen en uitgroeien!
@ Ania: hoor je ons tegenstanders zeggen dat we dát wél goedkeuren dan? En over er niets aan over houden? Onzin! Die paarden houden er vanalles aan over! Vorigjaar was er nog een heel jong tallentvol paard dood gegaan aan overbevraging! Er zijn heel veel paarden die met rugklachten etc rondlopen die te vroeg zijn ingereden en of te vroeg overvraagt zijn!!!