Het rijden gaat nu echt met sprongen vooruit, maar we hebben nog een hele lange weg te gaan. De films zijn gemaakt toen het regende, dus de kwaliteit is 0,0.
Maandag hebben we onze 3e selectie wedstrijd, maar heb afgelopen week niet kunnen rijden, dus ben heel benieuwd!
De 1e selectie wedstrijd was ik 6e met 185 en de 2e selectie 15e met 177 (punten waren errug hoog.
) Daarvoor nog in Mierlo gestart, hier 4e met 186 en 5e met 187. Dus nu 3 puntjes in de B.Verle begint nu eindelijk een beetje te lopen, nu moet ik nog leren rijden. Snap écht gewoon niet wat die 7ens voor houding op mijn startcoupon inhouden, maar goed. We zijn er hard mee bezig, maar nu het meeste met op de buiten teugel rijden. Pak zelf veel te snel over op mijn binnen teugel en dan is ze niet meer te draaien, wat natuurlijk heel logisch is!
Verle is een bijna 5-jarige merrie van OO Seven x Gabor. En mijn dressuur crackje.
Ze is sinds Augustus onder het zadel, nadat we 8 maanden met haar bezig zijn geweest. Alweer bijna een jaartje dus. Tijd vliegt!
Eerst nog een foto gemaakt voor het rijden, ze begint nu eindelijk een beetje paard te worden!
1.

En dit was Verle een jaar geleden, veel vooruit gegaan he?!
Dan het rijden, ik heb geen stap foto's, omdat die altijd zo saai zijn en er maar 15 foto's mogen.
Draven:
2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

Linker galop:
10.

11.