Pinky voor zijn nieuwe wagen :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 22:15

Hey volgens mij ken ik dat karretj! Komt ie toevallig van marktplaats.nl? Daar zag ik nl. net zo iets omdat ik op zoek ben naar een karretje voor Beau. Deze nieuwe wagen bevalt wel goed zo te zien en Pinky ziet er mooi uit!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 11:42

prachtig joh!
ziet er echt gaaf uit!

Ik zei zaterdag nog tegen mijn man (we kwamen ook een aangespannen combinatie tegen) dat het mij ook zo leuk lijkt, (gewoon voor erbij, want ik ben nu eenmaal verslaafd aan rijden! Hoe decadent!?) om een paard te hebben waarmee je lekker relaxed kan mennen!

Maar jij hebt het gewoon!

Het ziet er echt heel erg leuk uit!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-02 18:02

Pjelk schreef:
Hey volgens mij ken ik dat karretj! Komt ie toevallig van marktplaats.nl? Daar zag ik nl. net zo iets omdat ik op zoek ben naar een karretje voor Beau. Deze nieuwe wagen bevalt wel goed zo te zien en Pinky ziet er mooi uit!


Klopt, Ineke Terlouw uit Cappelle aan de ijsel maakt deze karretjes in 2 maten. Shetland en apony.
Ik kende het karretje al van Annemieke en Cisca (dennis op bokt) en vond hem altijd al erg leuk, maar ze hadden hem voor zover ik weet toen alleen in shetlandmaat.
Laatst zag ik weer een advertentie en toen zag ik dat ze er ook 1 in ponymaat hadden!
Dus toen was ik snel verkocht Tong uitsteken

Tender: het is inderdaad super lekker, beetje rondrijden door de straten of de bossen... maarja, jij kan rijden en dat kan ik niet (op Pinky iig als ik wil rijden pak ik Renzje wel Tong uitsteken).

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 18:04

wat een leuk kaaretje! Ik heb bij ineke mijn zadel gekocht en daar ben ik dus absoluut niet tevreden over en ik heb er erg veel spijt van, ik hoop dat jou koop beter is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 18:09

Leuk karretje zeg!! Alleen jammer dat er zo weinig mensen op mee kunnen...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-02 18:46

ducotjuh schreef:
wat een leuk kaaretje! Ik heb bij ineke mijn zadel gekocht en daar ben ik dus absoluut niet tevreden over en ik heb er erg veel spijt van, ik hoop dat jou koop beter is!


Over de zadels heb ik inderdaad meer gehoord... Ik weet ook niet of ze die zelf maken??
Over het karretje had ik al een aantal erg positieve reacties gehoord voordat ik ging kijken en nu, 2 weken later mag ik wel zeggen dat ik er zelf ook erg tevreden over ben.

Klopt Debora/Ry. 2 (normale postuur) mensen kunnen langs elkaar. Ik ga dus ook meestal met Inge (die op de foto's ment). Verder kan ik samen met mijn vriend.
Met meer ga ik meestal niet. Ten eerste niet omdat ik dat te zwaar vind voor Pinky en te 2e omdat ik niet meer vrienden heb *LOL* Knipoog
Mocht er nog iemand meer mee willen (zelfs 2 iemanden) dan kunnen die achterop achteruit kijken. Ik zit daar geregeld als inge aan het mennen is en ik vind het erg leuk en zit niet misselijk.
Meestal gaan we de bossen in en maak ik me (of inge) nuttig aan het bijrijden Tong uitsteken
Ik vind het dus totaal niet erg dat er maar 1 bankje is.

Koekie

Berichten: 93
Geregistreerd: 01-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 19:57

Sheerza schreef:
jullie zijn echt een goed team Haha!

Vind ik ook *LOL* de kar staat heel mooi bij Pinky! Veel plezier met je nieuw kar nog!!



Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 21:12

Echt hele leuke foto's! Lachen Dat koppie van Pinky is echt zooo kjoet Lovers Staat echt leuk voor dat karretje! Knipoog

Plau

Berichten: 310
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 21:51

#Ymke# schreef:
Volgens mij vind Pinky het supergaaf, op alle foto's oortjes erop! Het karretje staat echt super achter hem, precies het goeie maatje!


hehe ik zie 'm meestal 'n paar keer in de week en volgens mij heeft ie bijna ALTIJD z'n oortjes naar voren Haha! hehe, vooral als ie mag eten Schijnheilig
Karretje is wel hip Haha!, toch wel lief iemand die dat mee is wezen halen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-02 21:54

Plau schreef:
toch wel lief iemand die dat mee is wezen halen


Schat, je bent de beste! (als dat is wat je wil horen).
Zaterdag mag je weer lekker mee mennen, JOY! Tong uitsteken }>

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 22:08

wauw wat een super paardjes Lovers

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 08:41

Cool man! Doe je zondag mee met de van gogh rit?

lies

Berichten: 9645
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 09:28

staat geweldig!
T is echt een supermooie pony.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 09:39

Pinky_girl schreef:

Klopt Debora/Ry. 2 (normale postuur) mensen kunnen langs elkaar. Ik ga dus ook meestal met Inge (die op de foto's ment). Verder kan ik samen met mijn vriend.
Met meer ga ik meestal niet. Ten eerste niet omdat ik dat te zwaar vind voor Pinky en te 2e omdat ik niet meer vrienden heb *LOL* Knipoog
Mocht er nog iemand meer mee willen (zelfs 2 iemanden) dan kunnen die achterop achteruit kijken. Ik zit daar geregeld als inge aan het mennen is en ik vind het erg leuk en zit niet misselijk.
Meestal gaan we de bossen in en maak ik me (of inge) nuttig aan het bijrijden Tong uitsteken
Ik vind het dus totaal niet erg dat er maar 1 bankje is.


Ah ja oke.. bij mij kunnen er 6 mensen op vind ik wel gezelig.. alleen tja zoveel vrienden heb ik ook niet LOL... Ik ga met mijn vriend die dan dankbaar gebruik maakt van de achterbankjes waar ie lekker kan "liggen".. Haha! Dromen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-02 13:56

Nathalie schreef:
Cool man! Doe je zondag mee met de van gogh rit?

Nope.. Ik heb pas sinds 2 weken mijn karretje en vind het dus niet fair tegenover Pink om hem dan ineens 7 uur voor de wagen te zetten..
We hebben 3 maanden niet kunnen mennen..
Volgend jaar wel en dan metteen in 2span, dus nog even gedult!! Tong uitsteken

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 14:59

7 uur??? doe jij daar zo lang over! Dan win je niet Haha! Tong uitsteken
Jammer dat je neit mee doet.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 15:27

eej leuk karretje!!!! Het is een erg leuke combinatie, pinky en de kar zo Lachen Veel plezier met je nieuwe aanwinst en wanneer komt er een pony bij in t tweespan dan? (zn broertje toch?)

groetjes leon en snowdon

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-02 15:46

Nathalie schreef:
7 uur??? doe jij daar zo lang over! Dan win je niet Haha! Tong uitsteken
Jammer dat je neit mee doet.


Ik ga ook niet om te winnen Knipoog Hahah nee ik heb nog nooit meegedaan dus ik hem er geen idee van maar hier op school hoorde ik dat het toch wel een aantal uren waren en dat doe ik mijn monster (nog) niet aan.

Snowdon:
Over een paar weken komt zijn volle zusje Mysty erbij, als het goed is.
Ze gaat zsm naar Cor om enkelspan te beleren en dan een week of 4 gaat Pinky er ook nog een week heen om dubbelspan beleerd te worden.
En als het goed is lukt dat dus wel voor volgendjaar eerste zondag van oktober (= v goghrit) Haha!

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 16:04

leuk karretje !! Pink is echt schattig !

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 00:26

Zo zo, ziet er best uit....ik denk dat het helemaal een toppertje wordt als het een tweespannetje wordt!
btw die culeron mag je wel effe aangespen.. Suc-6!