Dewi is een nu 3 jarige merrie. Ze heeft een afwijking aan haar kaak waardoor ze geen bit in kan. Ik heb nu dus met bijzets geprobeert kijken hie het ging en hoe ze inwerken en hoe zij er natuurlijk op reageert. Veder ga ik starten met werk aan de hand en dus afwisselend met longeren, mede om wat conditie te krijgen en spieren.
Het is een zeer brave merrie die erg haar best doen.
Nu snap ik best dat er misschien wat commentaar is, maar breng het zo dat ik er wat aan heb, dus wat is niet goed volgens jou, waarom is het niet goed, wat kan ik eraan doen, eventuele gevolgen etc. Graag dus geen berichtjes als dat moet je zo niet doen is fout, want daar kan ik niets mee, niemand kan daar wat mee eigelijk. Daarnaast als iets is genoemd het graag niet herhalen tenzij je iets nieuws toe te voegen hebt, zo blijft het overzichtelijk. Nogmaals dit is om te proberen en het zou een wonder zijn als ik in een keer het goede heb gevonden en al helemaal als dewi gelijk de eerste keer de sterren van de hemel liep.
Ik hoor het graag
Hier de foto's. Eerst los zonder bijzets, toen geen foto's gemaakt, toen ze eraan en beetje bij beetje stukje korter en bijde handen afgewisseld. Toen nog even los zonder bijzets en helemaal los in de bak.
Verder heb ik alleen nog filmpjes maar die moet ik nog uploaden dus komen later.
Ik ben benieuwd!
Oja als de kwaliteit minder is kan dat komen omdat zowel foto's en filmpjes met mijn mobiel gemaakt zijn. De foto's zullen wel redelijk zijn, maar de filmpjes denk ik minder duidelijk.
Leuke foto's, bijzet is op zich wel goeie optie