wees beetje lief voor mij, normaal rij ik op een haffie alleen maar lekker in het bos.
dit is trouwens ook type pony( jaah echt pony!!) wat ik niet echt gewend ben.. echt zo van pak me maar aan anders doe ik niks voor je, echt iets wat ik niet gewend ben...
losstappen...

iets lager instellen

lekker rustig losdraven

pasje verruimen... jaah gooi die pony maar los...

wijken, zo jammer dat die wazig is...

andere kant, tegen misty moet je echt zeggen wachte, wachten, wachten en nog een wachten anders loopt ze dus meteen na de hoefslag toe...

s.b.

galopje, best lastig voo rmij nog om dr na beneden te houden en tja.. dat been.. :@

na achtern zitten is ook erg moeilijk... zijn hier bezig met middengalop. ik wijs dus even aan waar misty heen moet... na voren dus...

ook galopje, er kwam een paardje met ruiter langs de bak gescheurd vandaar dat ik zo 'leuk'in de camera kijk...

na het halsstrekken

nou dat waren ze..
wees beetje rustig voor me
dingen die ik moet veranderen zijn na achtern zitten en vooral op me benen letten!!!
) Het zadel heb ik nu een jaar of 4 en de zadelmaker is speciaal langs geweest om te passen, aangezien zij een vrij brede schoft heeft en het dus nogal lastig zoeken was naar een zadel.. Zou misschien maarzo kunnen dat het lijkt alsof ie wat naar voren ligt, maar hij ligt verder goed hoor..