Ik zou jullie graag mijn nieuwe aanwinst even willen voorstellen...
Volledige naam: Antikana D'Artevelde
Roepnaam: antietje
De foto's zijn al een tijdje geleden gemaakt, en we zijn ondertussen volop aan het lessen ook, maar ik wou ze toch even met jullie delen...
Antikana is een zesjarige merrie die ik sinds 18 maart in mijn bezit heb... Haar vader is Palestro van de Begijnakker...
Ze heeft als 5-jarige de 5de plaats gehaald in het kampioenschap jonge paarden... Haar vorige eigenaar heeft haar daarna met succes gestart in 1.20. Helaas is die hoogte nog niet echt voor mij weggelegd. Binnenkort gaan we echt serieus aan het oefenen en we hopen dan ook binnen enkele maanden de springwedstrijden onveilig te gaan maken...
Genoeg gepraat, nu de foto's...
Foto's zijn beetje van mindere kwaliteit, mede doordat de fotograaf een enorme schrik heeft van paarden...
Meet... Antikana D'Artevelde...
Even poseren met haar nieuwe scapadeken, die ze even daarvoor al lekker had geplakt...
Eventjes instappen... Let niet op de palen in de piste... Deze piste is maar tijdelijk tot de nieuwe binnenpiste er staat...
Eventjes poseren en een bigsmile opzetten natuurlijk...
eventje op de foto met mijn beste maatje en zijn paardje
Even aan het tetteren me de toeschouwers...
Net buiten de foto stond haar vorige ruiter, die zei hoe leuk hij het setje vond staan bij haar...
Springen, heel bewogen... Mijn moeder sprong elke keer zeven meter achteruit toen wij eraankwamen...
Op dit ben ik wel best fier op... Die man die er staat, is haar vorige ruiter... Hij rijd haar nu nog geregeld eens wanneer ik even minder tijd heb voor haar...
Buiten lekker relaxen... Dit is een foto van 2 weken geleden... Achter de weide ligt onze buitenpiste, waar het zalig rijden is...
Commentaar mag, graag zelfs, zolang ik er iets mee ben...
Alvast mercietjes om te kijken...
Groetjes