Amon op zwangerschapsgym - Weg met de buik!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce_

Amon op zwangerschapsgym - Weg met de buik!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-07 08:05

Haha, flauwe titel, arme Amon Ach gut
Nu de opmerkingen op stal toch wat uit de hand beginnen te lopen ("Tjeuz wat is hij dik!" "Doe er een handvat aan en je kan op hem skippyballen" "Het lijkt wel zo'n tuimelaar, geef hem een belletje en dan is hij compleet!" "Je kan hem beter rollen naar het weiland" enz Knipoog ), en Amon zo langzamerhand een minderwaardigheidscomplex krijgt, ís het tijd voor dikkebuikentraining.
Het valt nu eigenlijk wel weer wat mee, er komt weer vorm in, en hij heeft gewoon een ronde bouw. Ondanks dat mag er nóg wel wat af, en er moeten vooral spieren voor in de plaats komen. Gaat helemaal lukken met zijn strakke trainingsschema:

Afbeelding
Allereerst een hele tijd in het longeerbakje lekker doorlopen. Oké, dit is een beetje te veel van het goeie, maar Amon werkt graag mee aan zijn buikje. Super!

Afbeelding
Enn.. de andere kant op!

Afbeelding

Afbeelding
Moe? Jammer dan, eerst nog wat grondwerk..

Dan even een korte pauze, Amon even op stal, 'zijn' mensen kopje koffie erbij, en dan weer aan de bak!

http://img.photobucket.com/albums/v248/ ... ss2016.jpg

Afbeelding
Rustig weer even instappen, en dan..

Afbeelding
Weer lekker hard werken Haha!

Afbeelding

http://img.photobucket.com/albums/v248/ ... ss2019.jpg

Afbeelding
In z'n achteruit

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En het is niet alleen maar hard werken hoor. Eigenlijk kan Amon zich geen beter leven wensen..

Afbeelding

Afbeelding
De rest van de dag lekker de wei in.. Spelletjes met je vrouwtje..

Afbeelding
En verder vooral véél dikke knuffels Lachen

Even voor de goeie orde: Dit ben ik niet, maar Brenda, Amon's eigenaresse. Ik ben slechts nederig (maar happy Knipoog ) verzorgster en vaste fotografe van dit onwijze knappe mannetje, haha!
Bren, nogmaals súper bedankt dat ik Amon mag doen, hij is echt super! En jij ook Haha!

Lynn_Nikita

Re: Amon op zwangerschapsgym - Weg met de buik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 08:13

die buik valt nog mee, moet je die van mij zien hahaha,
leuk paardje

kimberleyhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 08:18

wat een leukerd!! en die buik valt idd wel mee hoor!!
hoort gwoon bij hem

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 08:26

Hij is dan wel stevig gebouwd, maar idd wel veel te dik! Maar als je zo door blijft trainen is die er wel snel af hoor!

Succes!

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 08:34

Wat een leuk topic! Amon heeft een drukke dag gehad zo te zien. Ik blijf het een onwijs mooi paard vinden! Laatste foto vind ik erg mooi.
Wanneer krijgen we een topic met jou erop Joyce? Knipoog

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 09:46

Ooo gutteguttegut tis toch bar en boos hihi. Maar dat gekke paard wordt nog dik van de lucht. Ben onwijs blij met mijn BF zadel, anders had ik wel tien zadels in verschillende maten op voorraad moeten hebben.
De aktie in de longeerbak is zijn gekkigheid, daarvoor heeft hij keurig zijn rondjes links- rechtsom mogen lopen in de diverse mogelijke gangen. Daarna was het sein "vrij spel" en daar ging hij hoor zoeffff, blijf dat altijd gaaf om te zien, hij maakt zich megastoer en dan is het even een heel ander paard.
Het rijden gaat ook lekker, zeker voor ons doen, zijn moeilijke gang, galop, bied hij nu steeds spontaan aan, heerlijk is dat.
Zie dat ik nog steeds enorme korte beugels heb, voor mijn gevoel zit ik al zo lang, ga vandaag toch weer eens een gaatje langer proberen, dan maar iets meer gezwabber, went ook wel weer.
Joyce bedankt voor de ontzettend leuke foto's, en nu je eigen topic he, want er moeten er ook zat zijn van jou, misschien niet zo mooi gemaakt, maar heb toch mijn best gedaan je camera vol te schieten Clown

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 10:02

Amon_ schreef:
Ooo gutteguttegut tis toch bar en boos hihi. Maar dat gekke paard wordt nog dik van de lucht. Ben onwijs blij met mijn BF zadel, anders had ik wel tien zadels in verschillende maten op voorraad moeten hebben.
De aktie in de longeerbak is zijn gekkigheid, daarvoor heeft hij keurig zijn rondjes links- rechtsom mogen lopen in de diverse mogelijke gangen. Daarna was het sein "vrij spel" en daar ging hij hoor zoeffff, blijf dat altijd gaaf om te zien, hij maakt zich megastoer en dan is het even een heel ander paard.
Het rijden gaat ook lekker, zeker voor ons doen, zijn moeilijke gang, galop, bied hij nu steeds spontaan aan, heerlijk is dat.
Zie dat ik nog steeds enorme korte beugels heb, voor mijn gevoel zit ik al zo lang, ga vandaag toch weer eens een gaatje langer proberen, dan maar iets meer gezwabber, went ook wel weer.
Joyce bedankt voor de ontzettend leuke foto's, en nu je eigen topic he, want er moeten er ook zat zijn van jou, misschien niet zo mooi gemaakt, maar heb toch mijn best gedaan je camera vol te schieten Clown

Ik vind het nog wel mee vallen met je korte beugels... Als je zo fijn zit, waarom zou je ze dan langer maken?

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 10:05

Ja zit zo het lekkerst, dit ook vanwege mijn ontzettend instabiele rug, zo blijf ik het beste in balans, maar als het te kort is is dat ook weer niet goed, al is die ene foto natuurlijk vertekend omdat ik daar mijn hak op trek.

Heb even twee foto's wat lichter gemaakt, vindt ze zo gaaf dat ze wel beter te zien mogen zijn Clown
Afbeelding

Afbeelding

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 10:08

Ik vindt em inderdaad ook aan de.... euh ronde kant !!! Haha!

Maar goed liever te rond als te mager !!

Knap dier hoor !!

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 10:12

hahahaha heerlijk paard om te zien en ach joh een beetje stevigheid kan geen kwaad hahaha.
Prachtige foto's!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 12:20

Mooie foto's en echt SUPERLEUK dat je Amon doet!

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 12:46

zo tijdens het loswerken vond ik m wel meevallen totdat ik de foto's zag met zadel
mijn paard heeft hetzelfde, als ik m zo zie denk ik ach het valt wel mee totdat ik het zadel erop doe dan denk ik oef toch niet..............

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 21:43

Haha, bedankt allemaal voor de leuke reacties Knipoog Ondanks dat hij een lekker buikje heeft, (wat nu vást al weer een stuk minder is) is Amon gewoon écht een onwijs lekker ding, maar goed, dat ziet iedereen zelf wel neem ik aan Ja
@nikki&Brenda: Haha, ja, die foto's ben ik nog niet aan toe gekomen. Zitten wel leuke foto's tussen, dus binnekort ook een topic van Amon en mij Haha!
@Astrid: Haha, ja, ik vind het ook écht superleuk! Gezellige stal, gezellig paard, tja, wat wil je nog meer, toch? Knipoog

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 22:58

@meggiemeg: idem hier!

Vind het lekkere foto's! Ben benieuwd naar HAW foto's van jouw en Amon!

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 01:45

wat een leuk paardje!
ja idd liever wat dikker dan te mager!
x sharona

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 12:04

hahah hij heeft er ook inderdaad wel een lekker buikkie onder hangen!

Maar gaaf beessie hoor Ja

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 15:21

Die van mij is in de zomer ook altijd wat dikker dan in de winter Vork