was eigenlijk van plan om het af te zeggen had me in een gekke bui ingeschreven, maar ben flink ziek geweest en heb hem dus een tijdje niet gereden en ook niet geoefend...
Meneer is dan wel braaf onder het zadel maar een proefje had ie nog niet gelopen
eerder en ook niet geoefend
dus dat is dan wel ff een sprong in het koude water zeg maar.Heen en weer overlegd of het niet te veel in een keer is om hem meteen mee naar wennekers te nemen want het is daar altijd zo druk
en hij heeft maar 1x met een ander paard samen in de bak gelopen en nog niet eerder op de vrachtwagen gestaan en en en ik kon wel 1001 redenen verzinnen waarom ik niet wou gaan...Maar toch er bleef iets knagen of het niet tijd werd dat hij eens aan iets anders kon wennen en dat het wel goed zou zijn om hem op zijn minst mee te nemen en te kijken wat ie doet...
dat heb ik dus ook gedaan gewoon ff kijken of ie op de wagen gaat.. hmm hij loopt meteen door en staat vrolijk op de wagen te wachten van " en nu " ?
ok klep dicht en rijden dan maar... kijken wat ie op een vreemd terein doet ...tja meneer was wat drukjes hinniken en zo maar verder wel braaf. Had een box geregeld dus kon hij lekker even wennen aan de drukte...
en kon ik nog even vlechten en poetsen en beetje tutten ...
toen even gelongeerd en hij was nog steeds erg braaf...
toen ben ik erop gestapt en heb even in de longeerkraal gereden en toen was ik al aan de beurt om de proef te rijden en hij was heel braaf en ik kon gewoon rondjes rijden over het erf en was ie relaxd...
toen ben ik maar gaan rijden

we waren wel wat te snel soms en ook voelde het als of de bak erg klein en vidocq erg groot was we hebben meer geprobeerd om de oefeningen door te sturen dan ze echt te rijden
maar op de video zag het er beter uit dan verwacht en ook dan het voelde

en toen de bak uit...
hij was wel moe maar wel ok niet nerveus of wat dan ook...
hij mocht nog even wat rondjes uitstappen over het erf en toen nog lekker op stal eten en drinken en bijkomen en toen zijn we weer terug naar de vrachtwagen gelopen en liep hij er de tweede keer ook weer in niet meteen de eerste keer maar er kwamen ook een boel paarden langs en was ie afgeleid.
vond het dus een geslaagd dagje.
de punten waren om te lachen want het was echt ver weg van sturen en rijden het was meer meeliften en kijken waar we uitkomen maar we hebben alsnog 175 punten zijn net niet laatste maar het is wel leuk maar had verwacht dat we minder punten zouden hebben

ga straks nog even de video op youtube zetten en hier linken... maar is met twee cams opgenomen dus er ontbreken stukjes,. ( bat. was op )
zo hier is ie dan... Vidocq @ Wennekers
). Ben benieuwd!
. Het ging toch hartstikke goed zo voor de eerste keer dat Vidocq een proefje moest lopen
.
) als dagprijs... maar was idd een fijne box beetje klein maar dat zijn ze beij wennekers allemaal toch...
)