De dag ervoor tijdens training wilde hij absoluut niet inbuigen op rechts, ik heb er anderhalf uur op gezeten om hem helemaal naar mn zin los te werken.
Daarna lekker op het land gezet zodat hij nog even lekker kon ravotten, en besloten toch maar de volgende ochtend in te vlechten.
Tijdens het inrijden liep Mister echt geweldig, buiging was echt super!
Toen de proef, op de een of andere manier ga ik heel verkrampt zitten en hem met mijn zit tegen werken, daar reageerd hij weer op door terug te komen op mijn zit.
Daardoor ga ik weer overdreven drijven, en op een gegeven moment sluit hij zich dus ook af voor mijn been, logisch natuurlijk.
Nu ik de foto's heb gezien denk ik dan ook bij mezelf, waarom doe ik zo debiel?
Ik ga er dus heel erg op letten, want ik kom daardoor soms best pissig de proef uit, terwijl hij geweldig heeft gelopen!
Dit was de tweede wedstrijd in de L2.
De eerste proef was ik derde met 186, de tweede proef (toen hij zich dus helemaal afsloot voor mijn been) was ik tiende of elfde met 174, en verdiend ook.
De foto's zijn allemaal van de eerste proef.
Opbouwend commentaar is welkom.
Misschien heeft iemand zelf de gouden tip voor het verkrampt zitten en overdreven been geven?
Foto's zijn gemaakt door Xandromedia, bedankt hiervoor!
Welke foto zouden jullie bestellen?
En nog even een complimentje voor Concours Haren, geweldig geregeld en super terrein!

Even een rondje door de bak

Nog een half rondje, opperste concentratie

C linkerhand na het binnenkomen

Wijken, moeilijke kant

En de makkelijke kant, binnenbeen niet zo optrekken

Op je kont!

Al beter..
Nou barst los zou ik zeggen

Hippe Mister