Ik had de proef al eens vaker doorgelezen, gekeken wat voor oefeningen erin zaten, en thuis nog maar eens wezen oefenen enzo.. Toen ik de avond ervoor de proef nog eens doorlas, schrok ik eigenlijk best wel, ik vroeg me echt af hoe ik die proef nog een beetje fatsoenlijk kon rijden.
Maar verder niet meer zo druk overgemaakt, en lekker die ochtend naar Joure gereden. Daar aangekomen beetje rond gekeken, en het duurde nog wel even voordat ik er op kon, dus maar even bij het springen wezen kijken. Later lekker rustig op gezadeld, en me maar eens klaar gemaakt voor mijn M2 debuut..
Toen mocht ik de proef in, lekker gereden net of het een makkie was! Maar zoals de keertwendingen gingen niet super, achterwaarts heeft ze moeite mee en zo nog wel wat dingetjes. Ik was blij dat ik er 1 op had zitten, toen de 2e nog.. Na 5 minuutjes kon ik de 2e ring in, Sarena was helaas wat moe geworden, maar tja toch maar gewoon lekker proberen! Ik kreeg d'r er helaas niet meer zo goed bij, dus de keertwendingen gingen nog slechter, en achterwaarts ook, daar kwam ook nog de traver bij, de overgang galop --> stap en ik reed ook nog eens verkeerd.. Kortom eigenlijk hebben we de M2 onderdelen nog niet zo goed onder controle..
Maar dat komt ook doordat we haar eigenlijk zouden verkopen en ik nu met mijn paard les heb ipv de pony, dus ik pik wat mee van de les met m'n paard, en probeer dat toe te passen bij m'n pony.. zo gaat het tot nu toe nog goed!
In de 1e proef had ik 178 pnt, was ik nog 4e mee van de 9, dus super tevreden! En in de 2e proef had ik 167 -2 dus 165 was ik samen met nog iemand laatste mee geloof ik, daar was ook maar 1 winstpunt gegeven, maar opzich vielen mij de punten eigenlijk helemaal niet tegen!
Maar goed, de dag daarna maar even lekker een poetsbeurt gegeven en de bandages en Rabobank dekje die ik een keer had gekregen uit de kast getoverd!
Dus hier maar weer een paar fotootjes! Hier ook nog wat foto's van vorige week
1.
Niet vierkant, en wat op de voorhand..
2.
Lekker actief stapje, alleen zit ik er wat vreemd op...

3.
4.
5.
6.
Ik ga voorover zitten en maak mn rug wat hol..
7.
8.
Commentaar en tips zijn natuurlijk altijd welkom!